fijn dat jullie eruit zijn dat is het belangerijkste. lekker genieten van de je zwangerschap. ook wel fijn te weten dat we in deze tijd allemaal in hokjes geplaatst worden omdat we een bepaalde naam dragen. dat is wel vragen om problemen ,is mijn mening.
Pardon?? Ik vind Heavenly wel mooi en dat komt ook omdat ik het boek "Bloemen op zolder "zo mooi vind.
De naam roept bij mij ook verschrikkelijke tokkie/kamp associaties op, sorry. Bedenk wel dat een kind zijn/haar hele leven met die naam moet doen, ik zou het afschuwelijk vinden om mij als kind maar zeker als volwassen vrouw met "Heavenly" e.d. namen voor te moeten stellen! Ik ben trouwens ook half Amerikaans en onze kinderen hebben namen die resp. Amerikaans/Engels zijn en goed in het Engels uitspreekbaar....maar ik zou het ontzettend zielig vinden om ze met zo'n naam op te schepen. Hoop op een goede zwangerschap en gezond kindje voor je!
Ik vind het wel een mooi woord, maar geen mooie naam. En heb plaatsvervangend medelijden met een volwassen vrouw die zo heet. Idd als 2e naam zou het wel prima kunnen! Succes met je zwangerschap.