Wij willen ons toekomstige meisje natuurlijk een mooie naam geven. Allen twijfelen we heel erg tussen Esmée en fleur. Ik ben al 30 wkn!! Wat denken jullie?
Esmée! Zonder het streepje op de e nog leuker trouwens Fleur vind ik voor een baby/peuter/kind geweldig maar voor een volwassene niet zo..
Grappig... Wij hebben precies dezelfde 2 namen voor onze dochter... Erg lastig, mijn keuze gaat echter uit naar Esmee (zonder streepje) en die van mijn vriend naar Fleur. Denk dat we maar lootjes gaan trekken ofzo hihi. SUCCES!
Beide namen vind ik erg mooi maar ik vind Esmee inmiddels erg afgezaagd die hoor je al zooooo vaak. Daar had ik het vanmiddag nog met collega's over toen we over babynamen spraken. Fleur vind ik erg leuk. deze naam zou ik zelf overwegen als er ooit nog een dochter zou komen of Anne-Fleur. ik zou voor Fleur gaan. leuke fleurige naam
Esmee! (zonder streepje) Zo wou ik mn dochter ook altijd noemen totdat mn tante beviel van een Esmee..
Esmée!!!!! Veeel leuker vind ik! Ik vind de naam Fleur voor een klein meisje wel schattig, maar vind dat echt niet leuk als het kind ouder wordt. Esmée vind ik een super mooie naam