Ik heb zojuist nog voor de fun twee testen gedaan 1 van het kv = knalstreep ! 1 clear blue digitaal en die zegt 2/3 weken maar dat zegt 'tie 'al 9 dagen arghhhhhhhhhh Wel was het 9 dagen geleden met ochtendurine en nu met een heel helder middag plasje En de kv is veeeel duidelijker dan een paar dagen terug , toch maakt het mij onzeker ..... Bah Liefs e
volgens mijn zegt de CB 5+ als je langer als 6 a 7 weken bent want je krijgt 2 weken cadeau kan het fout hebben!!!
Ik heb altijd zoiets van als je 2 testen hebt gehad die het resultaat positief aangeven dan ben je zwanger en laat het dan bij deze testjes. Elke keer opnieuw een test doen maakt je inderdaad onzeker en vooral als deze dan niet snel oploopt etc, waardoor je weer bang wordt voor een miskraam etc Kruidvat test wordt wel donkerder, is dan toch goed? Gewoon niet doen en lekker genieten Val je er niet op aan, maar zo vaak testen is echt niet nodig. Mocht er toch nog iets misgaan, dan merk je dat vanzelf Groetjes
Als de KV donkerder wordt is het goed meid! Die CB heeft denk ik bepaalde waardes waarna hij overspringt op de volgende fase. Kan best zijn dat hij na 9dg nog hetzelfde aangeeft.
Ja toch ???? Snap mezelf ook niet hoor , ben voor de 5e keer zwanger , ik heb eerder 2 kinderen aan een erfelijke ziekte verloren een een miskraam gehad dus ik ben nu door alles uit balans te brengen Maar toch fijn als anderen je even een goed gevoel geven . Liefs
Geniet ervan!! Ik was zelf ook onzeker vanmorgen... maar heb nu een kv die donkerder is! Is bij jou ook het geval! Is een teken dat het hcg verhoogt!!!!!!
ik snap helemaal in jouw geval dat je wilt blijven testen. ik deed het ook en werd er alleen maar meer onzeker van. bij 5w3d werd bij mij de kv alweer lichter juist door een teveel aan hormomen....de een maakt heel snel aan, de ander wat langzamer. hierdoor was ik helemaal van de kaart en bang dat het mis zou gaan, uiteindelijk is het toch niet te stoppen mocht het wel mis gaan en nu ben je de tijd dat je wel zwanger bent aan het twijfelen of het wel goed zit. Ik ben zelf net zo, maar ga dit dus een volgende zwangerschap niet weer doen! probeer ervan te genieten meid