hallo allemaal misschien zijn er meiden die dit herkennen ben nu 36+3 en de beeb is ineens super bewegelijk en heb net het gevoel of er een soort bal in de buik zit en steken bij bbm en als de kleine draait met zn hoofd heel raar gevoel en soms echt pijnlijk en heel soms wat kleine steekjes zijn dit voorweeen of gewoon omdat hij bewegelijk is had al beetje gegoogled maar kom er niet uit niet wat ik zoek enzo nu is de beeb momenteel redelijk rustig en bal gevoel is ietsje minder maar mijn vraag is zijn dit al voorweeen of gewoon omdat hij dan heel bewegelijk is? alvast bedankt xx
nee dat zijn het niet want hij is al goed ingedaald zij de vk gister en sinds vandaag rond een uur of 3 is dit begonne dat rare gevoel bij bbm en hij was echt bijna een uur best actief gister avond ook al was net een golfbad in mn buik hihihihi en was toen straks ook dit is mn eerste kindje me en totaal nieuw voor mij maar indalingsweeen zijn het niet omdat hij al goed ingedaald is zij de vk want ze zij al als per ongeluk je vliezen breken mag je gewoon blijven lopen want hij is goed ingedaald
en miss klinkt het raar maar soms lijkt het ook net of je naar de wc moet voor grote boodschap maar dat is dan niet zo dat was ik er net nog vergete bij te zetten
Hai Dat van een grote boodschap op de wc herken ik laatste paar dagen ook.. Bij mij is de kleine ook al sinds week 30 ingedaald.. Het is voor mij m'n tweede zwangerschap maar weet toch ook echt niet meer wat ik wel of niet voel Haha.. Mijn zoontje was met 36 weken geboren.. Dus toch heb ikzelf het idee dat het niet lang meer duurt Maar ik heb mezelf voorgenomen dat ik het vast wel herken.. En jij ook al is het je eerste.. Je weet wel wanneer het echt begint denk ik Succes nog met laatste loodjes! X
missmaria bedankt voor je reactie nou gister zij de vk hij is goed ingedaald hij licht al rond 32 weken al goed naar beneden hoop dat het ook niet zo lang meer duurt begin het echt zat te worden en af en toe is mn buik ook gevoelig en dan voelt de baarmoeder beetje steviger aan zeg maar niet super hard ofzo ben vrij stevig van mezelf dusja hoop en denk zelf dat hij rond 38 39 weken kom me ouders zeggen ook van ja als hij nu al in is gedaald zal je de 40 weken wel niet redden dat denk me vader dan die heb zo'n gevoel en dat klopt vaak ook wel niet altijd maar vaak wel maarja we kunne niks doen als afwachten xxx