we hebben een dochter Loïs, kort en niet oerhollands maar nu krijgen we een zoon, en gut wat lastig zeg!! we hebben een paar favourieten maar het blijft lastig. bijv Thijn super leuk maar misschien te hollands voor Loïs? jullie mening dus Thijn Tygo Brent Lyron
Ik ben van mening dat je niet moet kijken naar wat "past"maar naar wat je mooi vind. Na een tijdje klinken voor jou die namen sowieso wel omdat ze broer en zus zijn. en Thijn en Lois klinkt toch prima? vind ik leuker als de andere namen die je noemt.
Ik vind Lois & Thijn echt heel goed samengaan. Klinkt vloeiend Mijn tweede keuze zou Tygo zijn. Maar...Thijn is mijn absolute favoriet! Succes met kiezen
Brent! Grappig trouwens, bij mijn zoontje zit een Brent in de klas en zijn zusje heet, jawel..., Loïs.
Brent! Echt mijn favoriet! Stond ook op mijn lijstje maar mijn man vond het niks omdat hij een Brent kende uit het verleden. En die was nogal vreemd...
Ik vind het allemaal mooie namen en ze passen goed bij Loïs. Toch vind ik Brent er niet iets beter bij staan. Tweede keus is Tygo want dat vind ik natuurlijk de mooiste jongensnaam. Wel grappig trouwens, bij mij is het Louise en Tygo en bij jou misschien Loïs en Tygo
Thijn, hartstikke leuk en past naar mijn idee prima bij Lois! Al zou ik het zonder H schrijven, dus gewoon Tijn.
Thijn: mooi maar wel wat nederlands in vergelijking met Loïs Tygo: mijn stem Brent: ook net iets te veel nederlands Lyron: vind ik niet mooi Loïs en Viggo?