Wat doe jij in je vrije tijd? Hoe vermaak je je?

Discussion in 'De lounge' started by Winddanser, Apr 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al, ben benieuwd! :) En op zoek naar nieuwe ideeën, doordat ik ineens veel extra vrije tijd heb merk ik weer hoe lastig het is om mezelf lang te vermaken. .
    Dus tips zijn zeer welkom! :d

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Serie's kijken,met de honden spelen,taartjes bakken,fotograferen.

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Huishouden, cake en taarten bakken, series/films kijken, buiten een boek lezen als het lekker weer is. Ik ga ook graag naar de Action, even een half uurtje snuffelen haha.

4. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lezen, knutselen, koken, bakken, foto's maken, naaien, borduren en dat soort dingen

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Shoppen, met vriendinnen afspreken, ergens gaan lunchen...

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Ik ben freelance fotograaf, maar heb nog niet veel opdrachten na de zwangerschap aangenomen, dus de foto's die ik nu maak zijn echt vrijetijdsfoto's... m.a.w. ik fotografeer ook in mijn vrije tijd :D. Daarnaast kook ik graag, kijk ik eindeloos veel films, lees ik boeken/tijdschriften, zit ik met enige regelmaat achter de naaimachine en ben ik dol op lange wandelingen maken.

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat is nooit zo best voor mn huis als ik daar ben, voor je het weet is ie vol:p

8. p1982

p1982 Niet meer actief

vrijwilligerswerk kika
    huishouden
    shoppen
    leuke dingen kids doen

9. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

Jul 11, 2012
    652
    2
    18
    Lezen, shoppen, sporten, iets doen met vriendinnen, bios, theater, uit eten, in de tuin zitten en van het zonnetje genieten.

Als je heel veel vrije tijd hebt, zou je nog een paar uurtjes vrijwilligerswerk doen. Dit kan heel leuk zijn en ook nog voldoening geven.

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kids ontbreekt het helaas nog even aan, verder leuke dingen! Ik voel me altijd zo lui als ik urenlang films kijk ofzo, maar omdat iedereen het doet:p;)...

Voor vrijwilligerswerk heb ik zeg maar niet genoeg tijd over, ik werk gemiddeld 36 uur per week en onregelmatig, dus kan daarin niet genoeg vastigheid bieden. Pas wel regelmatig op kindje van vriendin enzo.

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Fotograferen, Second life, mijn tuin, xbox (heel lang geen tijd voor gehad overgins), dingen lezen op internet die me op dat moment intresseren zodat ik er alles van te weten kom, fotos bewerken, nieuwe dingen leren, zoals bijvoorbeeld nieuwe technieken met foto bewerken of films programmeren etc...

12. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedoel je met second life het opknappen van oude meubels enzo? Dat is wel een goed idee om te gaan doen!

13. Chaii

Chaii Niet meer actief

Haha, ook een leuk idee hoor oude meubels opknappen.
    Second life is een viritueel spel wat je kan downloaden..
    Het is een soort van tweede 'wereld' maar dan online.
    Je kan er zelfs geld verdienen als je goed ergens in bent, net als in het echt. Je kunt beroepen uitoefenen als DJ, ontwerper, host, winkel eigenaar en etc..
    Ik ben er al een aantal jaren redelijk verslaafd aan. ;)

14. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha! Dat kan ook natuurlijk, maar naast mn candy crush verslaving lijkt me dat niet zo'n goed idee;)

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    2,953
    0
    0
    tilburg
    ik lees graag, of ga lekker haken. Nu wil ik ook weer lange wandelingen maken met de honden! verder natuurlijk het huishouden en ben met een cursus tot gewichtsconsulente bezig! dus daar kan ik me goed mee bezig houden en heb ik ook het gevoel nuttig te zijn!

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Lol, dat is wel heel wat anders.
    En je hoefd er inprinciepe geen geld in te stoppen als je niet wilt.
    Je kunt ook bijvoorbeeld leren kleding te ontwerpen en op die manier echt geld proberen bij te verdienen.
    Het zijn echt leuke hobbies die je daar kunt uitoefenen, of je er iets aan betaalt is eigen keus en niet persee van belang.

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja heel anders! Het gaat niet om het geld, maar om het gegeven dat ik al een verslaving(candy crush) ontwikkeld heb en dat al genoeg is haha. Maar misschien ga ik stiekem wel ff kijken:p

18. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Second life.... dat dat nog bestaat!

19. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Sporten, koken en bakken, series kijken, tijdschriften lezen.

20. Does81

Does81 Bekend lid

Mar 26, 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Vanalles. Lezen, schrijven, haken, met de hond heerlijk wandelen, shoppen zo nu en dan en dan op ebay stof bestellen om het zelf te maken (ben coupeuse dus geen probleem haha, zit voor m'n werk al veel achter mijn machientje etc, maar vind het ook gewoon leuk), zodra het qua werk rustiger wordt ga ik proberen handtassen te maken met gekochte patronen. Mochten ze niet lukken, dan heb ik niks gezegd haha. ;) Lekker frutten dus. Hou mezelf altijd wel bezig eigenlijk. Elke avond ook 2 uurtjes NCIS kijken. Er is dus genoeg te doen en beleven in je vrije tijd. :)

Share This Page