Wat vinden jullie..?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nou doen meid! topidee. tegen oe moederke zeggen dat je het daar aan wil geven en dan is het verder jouw zus haar probleem.;)

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Dank je wel, jij snapt m. Hier gaat t me om. Ik heb toen alles nieuw gekocht

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Mijn schoonouders passen vaak op Chloe maar die hebben voor hun kleindochter heel veel zelf gekocht en wat ze niet hebben nemen we mee, we krijgen ook veel van mijn schoonzuster want haar kinderen zijn ouder dus wat ze niet meer kunnen gebruiken en wij wel gaat naar ons dus ik snap het probleem ook niet zo goed;)

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Tja, jij vraagt om meningen.. Dit is wat ik vind.

Dat jij zeurt.. Je hebt het zelf niet nodig.. Wilt het niet verkopen.. Maar ook weer weggeven!

Waarom er zo'n probleem van maken? Waarom gun jij je eigen zus die spullen niet?

Bij ons is het gewoon vanzelfsprekend dat als er babyspullen bij m'n moeder, schoonouders of andere familie staat dat dit gewoon voor alle kinderen die daar komen gebruikt worden.

Jouw moeder heeft jouw toen gevraagd voor babyspullen,.

Omdat jij als eerst een kind kreeg.. Had jouw zus nou eerder een kind gekregen had ze dit waarschijnlijk aan haar gevraagd en had jouw kind nu haar spullen gebruikt...

Niet zo zeuren om een paar spullen.. En gun het ze gewoon

Niets principe kwestie.. Dit is gewoon zeuren om niets... Of zeuren uit jaloezie omdat je zus niets heeft hoeven kopen?

Kom op! Je bent geen kleuter meer.. ( ja maaaaaar .. ik heb dat gedaan en dan MOET zij dat ook )

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Je bent gewoon gierig dus tov je zus.. Je gunt haar het gewoon niet?

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben het eigenlijk wel met fairylaughs eens, ik proef heel veel haat. Zo is hey nou eenmaal toch gelopen. Het is je neefje.

8. MamaVanGilani

Jou schoonzus geeft t, schoonouders schaffen t zelf aan..

Ik heb alles zelf gekocht, nieuw want mn ouders wouden geen tweedehandse spullen..

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    En dan doe je dat ook?

10. MamaVanGilani

Jij proeft meestal wel iets.. tis vrdomd makkelijk oordelen.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Nou zo komt het over toch? En je vraagt toch onze mening?

Bij een normale gezellige band ga je hier toch niet kwaad over worden lijkt mij?

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Idd lijkt mij ook niet.
    Daarbij wat doe je nu nog moeilijk? Haal je spullen op en klaar is kees! Het is toch van jou? Je wil t aan n goed doel geven?

13. henkie24

jeetje wat een domme reacties hier weer... jaloezie en haat? whahaha jeetje waarom meteen? ts zegt hele,aal niet dat ze het haar zus niet gunt of weet ik wat nog meer voor onzin. ze wil het nu gewoon aan een vriendin geven die het harder nodig heeft dan dr zus. is dat nu zo moeilijk te begrijpen?

14. henkie24

het is gewoon profiteren. dat is verder nog niet eens zo ergmaar een keer een lief gebaar van zus naar ts kan toch geen kwaad lijkt me?

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Nou zoals ik het lees gaat het in eerste instantie niet om die vriendin die het harder nodig heeft maar dat ze de situatie gewoon niet eerlijk vind.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Tja profiteren? Ik zou dat gewoon niet in mn mond kunnen nemen wanneer het over mn zus zou gaan.. maar ik denk dat de band van ts blijkbaar anders is met haar zus dan zoals ik die voel met mijn eigen zus.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    En als je het aan iemand anders wilt geven zou ik er gewoon rustig heen gaan en zeggen: 'goh mam, ik heb een vriendin die het goed kan gebruiken, ik wil haar die spullen geven'

18. henkie24

dat is ook waar maar dat vind ik idd ook niet eerlijk. bedoel waarom kan zus niet een keer daar wat leuks voor alle kindjes neerzetten? al is het maar een leesboek of spelletje. ik zou daar op een gegeven moment ook over vallen. het moet toch een beetje van 2 kanten komen

19. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ik denk niet dat dit met heel veel haat naar iemand toe te maken heeft. Het gaat idd om het principe. Zeker als je zelf weinig te besteden hebt.

Ik kan me voorstellen dat TS hier wat vraagtekens bij zet.

20. henkie24

dat ben ik met je eens. heb ik ook gezegd een paar post tevoren

Deel Deze Pagina