Hoi Bebe8! Ik had vandaag ook zo'n test.. maar zit nu 7 dagen voor nod. Ik ben net zo ongeduldig (noem het zelf liever: benieuwd) als jij! Ik heb de 16/17e mijn nod!
Ik zie hem hoor. Mijn testje was ook zo en loopt mooi op. Zou morgen/overmorgen nog een testje doen, die is vast donkerder dan deze!
Bedankt voor jullie reacties. Erg leuk in dit geval als iemand met je mee leeft. @Brusje2014 Spannend he? Laat me weten wat jouw volgende testje zegt! @MamaAnnelies Leuk dat jij hem ook ziet! Hopelijk loopt die van mij ook mooi op inderdaad Zondag of maandag wil ik weer een testje doen. Spannend!! Pfft, merk al allerlei veranderingen aan mezelf. Mijn buik is net een ballon! Zo opgezet, haha. Zou zo teleurstellend zijn als ik toch ongi wordt.. Even afwachten nog!
Op je eerste en tweede zie ik ook een streepje maar heb geen ervaring met de betrouwbaarheid van de testen, al moet ik zeggen dat ik nog nooit een fals positieve test heb gehad hoor.... Maar ik koop eigenlijk altijd cb testen of wat duurdere andere weet niet of dat er wat mee te maken heeft.... Maar ik denk als ik het zo zie dat je wel zwanger bent, dus zacht gefeliciteerd alvast!
Toch vandaag getest. Eerst met de action die weer een licht streepje gaf. Daarna met een clearblue. Ik was zo benieuwd. Maar helaas, negatief. Ik snap er niks van. Zouden de streepjes op de action testen dan niks zeggen? Ik wacht mijn nod af en zie wel wat er gebeurd. Geen zin meer in al die vage onduidelijke testen
Heel verstandig. Ik zou dan wel met een ander merk testen. Etos, Kruidvat, DA of Apotheek ofzo. Of weer een CB. De Actiontesten....de een is tevreden ermee, de ander weer niet. Net als de goedkope Kruidvattesten. Die schijnen ook van steeds mindere kwaliteit te zijn helaas..... Hoop dat je op je NOD duidelijk positief test! En geen twijfeltestje meer hebt.