Nogmaals getest? Denk dat een cb digital met indicator ook zeker positief zal zijn!! Nogmaals van harte!
Yes ben zwanger hoor donderdag moet ik alleen wel al gelijk naar d gynaecoloog toe komen vanwege eerdere buikvliesontsteking en bloedingen in mei!
Even update de gynaecoloog vermoed een buitenbaarmoederlijke zwangerschap daar ging de mooie droom en waarschijnlijk 1 eierstok
Ik wilde je net gaan feliciteren. Sterkte en ik hoop dat hij ongelijk heeft en dat je gewoon wel goed zwanger bent!!
De test is duidelijk, maar dit is minder goed nieuws. Waarop baseert hij dat dan? Ik hoop dat hij er naast zit, wanneer krijg je een echo?
Heel mooie testjes, gefeliciteerd Oei nu lees ik net de kans op bmz, veel sterkte en hoop zo dat alles toch goed zit.
Ik heb gisteren een echo gehad en daar was niets te zien nu 2 dagen bloed geprikt om te kijken wat de hormonen doen en dinsdag weer een echo heb een spoed opname brief mee gekregen voor als ik zware buikpijn krijg en bloedingen dan gaan ze me opereren! Dan raak ik zoizo 1 eierstok en of eileider kwijt Gr.
Ik hoop voor je dat het alsnog goed zit,maar ik kan verkeerd hebben met 3 weken zie je eigenlijk toch nog (bijna) niets?
Dus misschien maakt ze me bang met een muis!?? Had wel veel bloed bij echo en ze zag vocht daar bij de eileiders en geen zwangerschap ring staat in de brief hier!
Jongens word net gebeld door mijn arts bloed waarden stijgen. Ze gaat even kijken wat we gaan doen kan best zijn dat ik nu ter observatie word opgenomen
Heel vreemd, bij nog geen 4 wkn is er echt nog niks in bm te zien. Ik heb zelf een bbz gehad. Had op 30-01 mijn posi test, op 07-02 bloed verlies en ben uiteindelijk geopereerd op 17-02. Eerder was echt niets te zien, pas toen mijn hcg waarde boven de 2000 was zagen ze het vruchtje in mijn eileider. Vind het echt een heel vreemd verhaal. Ow en ter observatie opnemen met 3+5 dagen zwanger wegens mogelijke EUG? Helemaal bijzonder, dat doen ze namelijk niet. Je zal worden opgevolgd met echo's en bloedonderzoek, dit meerdere dagen voordat er überhaupt stappen ondernomen worden. Echt niet dat ze dat doen voor je nod, vindt het sowieso al apart dat ze voor je nod een echo doen. Mijn eerste echo van deze zwangerschap stond gepland op 6+4 om te zien of het op de goede plek zat. Eerder wilde ze eigenlijk niet omdat er dan nog zo weinig zichtbaar is...
Ik wil me nergens mee bemoeien maar met 3 weken kan je op een echo echt nog helemaal niks zien. Zelf krijg ik ook regelmatig echo's ter controle vanwege mmm en vocht bij de eileiders betekent bij mij dat mijn eisprong kort geleden is geweest. En toen ik zwanger was zou ik tussen 6 en 7e week een echo krijgen om te kijken of het op de goede plek zat. Eerder was er absoluut niks te zien werd mij verteld. Helaas is dit voor de 6 weken misgegaan.
Ja jouw verhaal klinkt idd logisch! Met nog geen 4 weken is er echt nog niks te zien en het lijkt mij dat er meerdere keren bloed moet worden geprikt om de stijging van HCG te kunnen monitoren...