Roel (maar vooral omdat ik Arthur echt niets vind) Femke (maar Anouk is ook leuk, Femke is wat zachter)
Hoi! Ik vind Arthur juist erg mooi, doet me denken aan de schrijver Arthur Japin en die heeft erg mooie boeken geschreven. Verder vind ik Friese namen erg leuk, dus zou ik gaan voor Femke.
Leuk dat Roel eens voorbij komt, vind dat altijd een mooie maar erg ondergewaardeerde naam voor een jongen. Vind Arthur ook mooi trouwens. Voor een meisje: Anouk
Absoluut anouk en arthur. Roel vind ik ook nog wel leuk. Femke vind ik helemaal niets. Boers en ouderwets. Ik ken meerdere femkes en allen niet leuk.
Als meisjesnaam absoluut Femke! Ik ben gek op die naam Fem is ook een lieve koosnaam! Anouk vind ik wat passé en denk bij de naam aan de zangeres. Tussen Roel en Arthur kan ik niet zo goed kiezen, ik vind ze allebei wel leuk maar niet fantastisch. Ik vind Arthur dan net iets leuker (omdat Roel in mijn hoofd als het Engelse 'rule', regel, klinkt).
Roel & Femke/Anouk Ik vind Arthur wel oké als je in Limburg of Brabant woont (tegen onze zuiderburen aan dus), maar in principe vind ik het niet zo'n hele mooie naam. Ook niet spuuglelijk hoor, gewoon niet mijn eerste keus. Verder vind ik persoonlijk Femke een mooie naam, maar hier zou ik vooral voor kiezen als je ook Friese roots hebt. Dan vind ik het vooral leuk, want verder komt de naam Femke al best veel voor. Anouk vind ik vooral leuk voor iemand die uit/vlakbij de randstad, of andere grotere steden uit Midden-/Zuid-Nederland woont. Maar goed, eigenlijk vind ik Anouk en Femke beide goede keuzes. (Hmm, nu moet je niet denken dat ik heel topografisch georiënteerd ben, dat kwam toevallig zo uit toen ik aan jullie naamkeuzes dacht.)