Hallo, Onlangs hebben jullie me goed geholpen bij het kiezen van de naam, maar nu weet ik weer niet hoe dit op het geboortekaartje te zetten. De roepnaam wordt Saar maar ze zal Sara Maria heten, naar mijn moeder. Mijn bedoeling is op de voorzijde Saar te zetten en dan op de binnenzijde nog Saar Sara Maria Of zouden jullie het anders doen? Wederom bedankt!
Ik zou op de voorzijde Saar zetten. Dan aan de binnenkant: Geboren / Wij zijn heel blij met de geboorte van onze dochter Sara Maria Wij noemen haar: Saar
Mijn ouders hebben voor mij het volgende gedaan (met mijn namen dan ): Wij zijn gelukkig met de geboorte van Sara Maria Wij noemen haar Saar
Yep! Zo zou ik het ook doen. Ik had alleen de leestekens wat anders gebruikt, maar de boodschap hetzelfde
Voorkant idd Saar. Binnenkant Sarah Maria...lijkt mij dan al logisch genoeg. Maar eventueel kun je er dan nog onder weer Saar zetten. Dus zo Sarah Maria Saar
Zou 't precies zo doen Heel eventueel binnenin nog zoiets als 'we noemen haar Saar' of een ander zinnetje waaruit blijkt dat jullie haar Saar noemen (Bijvoorbeeld zoals Noralie87 ook zegt: Saar is geboren op..).
Voorop Saar en dan binnenin haar volledige twee namen! Lijkt me duidelijk genoeg Mocht je haar naam nog eens gebruiken in een ander zinnetje, dan weer Saar. Net zoals hierboven gezegd wordt! Leuke naam!!
Inderdaad zoals gezegd is. Op de voorkant Saar. Binnen in Sara Maria Saar is geboren op .... Zo had mijn moeder het bij mij ook gedaan en is nooit verwarring geweest over hoe ik heette. (overigens stond mijn roepnaam niet voor op het kaartje. De namen stonden alleen binnen in).
Ik zou ook op de voorkant de roepnaam doen, binnenin de officiële namen en dan een zinnetje met de roepnaam.
Dit topic hadden wij 2nhalve maand geleden gezien moeten hebben... Onze zoon heet voluit Jayden omdat we dat zo'n stoere naam vinden. Maar wilden geen 13 in een dozijn naam, dus de roepnaam is Jay. Op het kaartje stond echter zijn volledige naam en 2e naam. Dus vrijwel alle familie noemt hem ondanks tientallen keren verbeteren Jay..den! dus idd, zet het er duidelijk op!!! Als wij het over hadden gedaan zouden wij ook voorop alleen de roepnaam zetten en binnenin de volledige namen met een duideljke uitleg eronder