Ik ben 36 weken zwanger. Tot nu toe lag de naam voor ons zoontje vast: Thijs. Maar sinds een week begin ik te twijfelen om er een Matthijs van te maken. Hoewel de naam van grote zus ook met een M begint... Wat denken jullie: Thijs of Matthijs? Groetjes.
Ligt er aan of ze ook een tweede naam hebben anders wordt het heel lastig met post later. Anders zou je hem Matthijs en roepnaam Thijs kunnen geven.
Ik kies voor Thijs! Matthijs vind ik ook mooi hoor. En M en M is best leuk, maar zou dan inderdaad wel een tweede naam geven i.v.b. de post.
Er komt geen tweede naam bij. Een naam in de toekomst afkorten wil ik eigenlijk ook niet, een naam is een naam. Die moet je na verloop van tijd niet gaan afkorten of veranderen vind ik. Maar toch blijf ik het dilemma vinden. Misschien moet ik de volledige naam van grote zus onthullen: Mirre. Dan hebben jullie misschien een beter beeld wat daarbij past: Thijs of Matthijs... Groetjes.
Zou in eerste instantie voor Matthijs gaan, maar in combi met zus haar naam vind ik Thijs beter passen.
Mirre en Thijs vind ik leuker, maar ik vind Thijs gewoon echt geen leuke naam, en je hoort het ook zo veel! Dus ik zou van Matthijs gaan.