ervaringen clearblue fertility monitor

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MoOnLiGhTtt, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    hoi meiden, graag had ik wat meer teweten gekomen over de clearblue fertility monitor. ik ben deze nu een maand aan het gebruiken was wel redelijk duur in aankoop maar hopelijk is het dat waard. ik hoop dat er aantal meiden mij hun ervaringen met dit apparaatje kunnen vertellen.. alvast bedankt

2. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Kan je ook die test strips van de cb digitaal erin of alleen die speciale strips weet jij toevallig? Want zit twijfelen of ik hem mss zou gaan aanschaffen

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Volgens mij alleen speciale strips..
    Ik heb er ook over nagedacht maar besloten het lekker bij de gewone smiley te houden :)

4. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    der staat op dat je enkel de teststaafjes van de monitor kunt gebruiken maar vind het raar want de CB digitale ovulatietest die teststaafjes zien er het zelfde uit ik kan het ook niet uit testen want die ovulatietesten zijn op heb ze hier voor gebruikt.

5. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja was ook eerst aan het twijfelen maar ik heb die teststaafjes per 20 gekocht en die waren denk ik ongeveer de zelfde prijs als de CB digitale ovulatie test. dus komt het eigelijk op het zelfde neer enkel moet je in begin het apparaatje extra aankopen maar dat is maar 1x dat je dat moet aankopen. en je kan per dag zien hoe je vruchtbaarheid is in totaal 6 vruchtbare dagen dus vind ik het proberen waard :) nu afwachten !

6. swagartist

swagartist Niet meer actief

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen.

7. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    daar ben ik zelf ook benieuwd naar.. :) ik hou jullie zeker op de hoogte vind het wel raar dat er niemand ervaringen mee heeft.

8. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik ben erg benieuwd hoe hij bevalt.

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Voor de liefhebbers, er staan er 2 te koop op mp.. 1 voor 50 en 1 voor 75 met teststaafjes ;)

10. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    momenteel bevalt hij super goed vandaag zat ik op piek dus morgen men eisprong heb altijd een cyclus van 28 a 29 dagen en deze is op dag 14 piek wat dus klopt :) de vorige 5 dagen was het high heb dan ook om de dag geklust. dus morge vroeg nog een keer en dan heb ik heel men vruchtbare periode goed genuttigd.. hopelijk een positief resultaat !

11. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    heb trouwens ook nog een ovu test gedaan van sensitest de gevoelige en die was wederom positief..

12. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Spannend!!!! Succes op het wachtbankje ben benieuwd over 2 weken :)

13. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    jaa ik ook het geeft natuurlijk geen zekerheid op een zwangerschap éh maar weet wel wanneer al men vruchtbare dagen zijn geweest. en heb dan ook om de dag geklust dus meer kan ik natuurlijk niet doen éh :) nu de eeuwig durende 2 weken ! hoop dat ze snel voorbij zijn !

14. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    1ste ronde met gebruik van de fertility monitor zwanger ! ben er echt heeel content van.. aanrader !!

15. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Gefeliciteerd!

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Super,gefeliciteerd!!

17. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Gefeliciteerd!!!

18. stipje

stipje Lid

29 jun 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb hem ondertussen in huis.
    maar snap er niets van hoe hij werkt en waar neer je nou precies moet beginnen???
    heb er vanmorgen een stick ingedaan en hij gaf op de monitor het stickje aan met een pijltje
    en ik snap niet wat je nou precies met de m knop doet.
    ik zal mischien wel erg stom zijn maar snap er echt niets van

19. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    vanaf dat je u menstruatie doorkrijgt moet je op de m knop duwen dan kan je de dag van u cyclus instellen je moet enkel zien wanneer je de m knop induwt want als je hem bv om 9u 's morgens induwt kan je enkel testen tussen 6u 's morgens en 12u 's middags

20. stipje

stipje Lid

29 jun 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok dus ik kan hem nu gewoon gebruiken zonder de m knop in te drukken en gewoon de stick in de houder klikken?

Deel Deze Pagina