Hallk allemaal! Wij weten sins paar dagen dat onze zoon aaron een broertje krijgt! We hebben heel internet al afgestruind, maar vinden het zo moeilijk! Het moet een naam zijn die past bij onze zoon Aaron(op ze hollands uitgesproken) Onze achternaam begint met een S dus de naam kan ook niet eindigen met een s...dat klinkt heel gek haha. Ben benieuwd naar jullie reacties! Groetjes!! Jen
Misschien : Ruben Nathan Lucas Noah David Felix Elias Timon Jonas Ezra Thomas Daniël Xander - Sander Lennart Casper Marcus
Tobias! Of Thomas? Andere ideetjes: David Derek Elias Elmer Elvin Ferdy Floyd Flynn Isaak / Isaac Jonas, Jonah Lucas Micha Oscar Ralph Robin Ruben Rufus Tobin
Bedankt allemaal! Er zitten zeker hele leuke namen tussen!! Simon, Nathan, Robin komen op het lijstje! De rest van de namen die ik erg leuk vind eindigen met een S.... onze achternaam begint met een S... als je het uitspreekt krijg ze dat die s'en zo aan elkaar klinken...vinden jullie ook niet? Nogmaal bedankt! En meer namen zijn altijd welkom! Groetjes!
Leuk, mijn suggestie op het lijstje! Blij ( heb zelf namelij moeite met een naam vinden mochten we een zoon krijgen, ivm de smaak van vriend, dus blij dat ik voor iemand een waardevolle bijdrage kon leveren )