Wat bijzonder, zo'n unieke meisjesnaam en zo'n veel voorkomende jongensnaam! Maar ik vind ze op zich redelijk leuk, haha Voor een meisje vind ik Lumen leuker, voor een jongen Moos. Ik noem maar wat. Of Vita voor een meisje. Noam voor een jongen. Vianne voor een meisje. Noud voor een jongen. Vie of Vië voor een meisje. Niek voor een jongen... (Ik vind Vesper wat hard, lijkt op Vespa en op Jesper, dus daarom zou ik daar zelf een andere stoere naam voor kiezen. Daan vind ik mooi qua klank maar is ook erg populair en wat standaard, dus daarom zou ik daar een wat originelere naam voor kiezen)
Vesper vind ik echt niet mooi! Lijkt ook een beetje op een jongens naam vindt ik. Daan vindt ik wel leuk, maar dit vindt ik een lieve naam dus snap de keuze voor Vesper (harde naam) niet echt hihi. Sophie , Faye, Feline, Jasmijn, Evelynn, Lynn, Maelynn enzovoort.
Sorry Vesper vind ik niks, zeker niet voor een meisje. Daan vind ik leuk, mar zou zelf nooit voor zon populaire naam kiezen (in 2012 nog 864 keer gegeven, meeste van alle namen!).
Daan vind ik prachtig en aan Vesper moet ik wennen. Wel ben ik heel erg nieuwsgierig wat voor meisje daar dan bij 'hoort'. Ik denk lekker pittig en eigenwijs en dat vind ik dan wel weer heel erg leuk
Gewoon doen dan hoor! Mensen wennen er vanzekf aan. Zag bij de svb dat het een stuk vaker voor meisjes wordt gegeven dan voor jongens. Toch ook nog iets van 16 keer per jaar, zo ongewoon is het dus niet (natuurlijk is 16 weinig, maar het gaat ook weer niet om 1 a 2 keer).
Ja, het staat echt vast dat als het een meisje is dat het vesper zal worden. Wij horen de naam heel erg graag... Ik vind andere namen dan echt niet mooi, maar ik respecteer ze wel