Net weer een test gedaan maar hij wel erg licht. Lichter dan twee dagen terug. Moet wel zeggen dat ik een uur geleden nog geplast heb en veel thee en water gehad heb. We gaan er wel vanuit dat ik zwanger ben, maar nog pril. 3 weken uitgaande van een lange cyclus. Ben wel een beetje teleurgesteld dat de test zo licht is. Had gehoopt op een dikke streep. Maar toch juich ik wel een beetje van binnen dat er een streep staat.
Ik snap dat je teleurgesteld bent. Maar als je rond de 3 weken bent is dit een heel duidelijk streepje! Probeer het weer over een paar dagen, dan zou hij vast duidelijker zijn.
Ja idd zal het donderdag met een cb testen die de weken aangeeft. Was vergeten dat je 2 weken bonus krijgt dus dan zou ik 5 wken moeten zijn. een vriendin van mij vertelde dat het heel normaal is om onder de 6 weken zo licht te testen. Dus hoop het
Je krijgt inderdaad altijd 2 weken kado. Dus dan ben je inderdaad al 5 weken! Het is inderdaad niet gek om in Het begin lichte streepjes te hebben. Bij iedereen is de hcg waarde ook weer anders.Maar het liefste wil je natuurlijk een knaltest. Ik hoop voor je dat alles goed zit, ik kijk uit naar je volgende test!
Heb maar een beetje last van testdrang hoor De paarse zijn ovu en roze zw. lijkt mij sterk dat ik nu nog eens een eiersprong heb. de cb test met weekindixator is in huis. Die zal ik morgen ochtend doen. En(als die positief is) is dat mijn laatste test
Meid ga geen ovulatietesten vergelijken net zwangerschapstesten, daar word je niks wijzer van en het zegt ook niks! Doe morgen die cb test, ik ben benieuwd!
@biirdy ovulatietesten reageren ook op hgc. de test van vanmorgen!!!!! Er kwam gewoon gelijk BAM ZWANGER!!! Zo blij!!!!!
Nou niet altijd hoor! Bij mij in elk geval niet. Heb dat meteen uitgeprobeert. Ik lees het vaak maar het hoeft dus niet altijd zo te zijn. Maar wat een mooie test gefeliciteerd
Natuurlijk gefeliciteerd! Wel idd niet waar wat je zegt over ovulatie testen. Sommige vrouwen hebben een knaller op nod en ja zijn zwanger sommige niet. Andere krijgen geen tweede streepje op een ovulatie test en zijn het wel of andersom. Het zegt werkelijk helemaal niets.
Dat kan, maar is lang niet altijd zo.. dus moet je zeker niet op vertrouwen en gewoon een zwangerschapstest doen.. en zie hier het resultaat! Super gefeliciteerd!