Welke maat meegroeibh kopen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door baby4me, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Vraag me af welke maat meegroeibh je moet kopen? gewoon de maat die je normaal ook hebt of een maat groter? En vanaf wanneer ongeveer kan je die het beste kopen of maakt dat niet veel uit?

    Groetjes,

    Baby4me
     
  2. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    hoi

    Ik heb de zwangerschapbh's van de hunkemoller gekocht. (zien er niet charmant uit maar zitten al me hele zwangerschap heeeeeeeeerlijk)
    zijn rond de 20 euro p/stuk.

    O ja ik ben ze gaan dragen vanaf het moment dat mijn borsten echt begonnen met groeien (en gewoon je normale maat de stof rekt mee zeg maar.. maar blijft wel verstevigend werken)
     
  3. Lexje

    Lexje Lid

    10 mei 2007
    44
    0
    0
    Ik draag vanaf 8 weken een meegroeibh. Een verademing kan ik wel zeggen. Voor mijn zwangerschap was ik al niet misdeelt ( 80F), ik heb op advies van de winkel een maatje groter genomen G dus :confused: !
    Maar het zit heerlijk. Je kunt ze altijd verztellen en het stofje is heel flexibel.
     
  4. xje

    xje Actief lid

    26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Bij mij hadden ze in de lingeriewinkel ook 1 maat groter geadviseerd en die bleef de hele zwangerschap te groot, zonde dus... Deze zwangerschap nog steeds normale BH's aan. Ze gaan in de breedte wel iets strakker zitten maar daar heb ik zo'n tussenstukje voor gekocht.
     
  5. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm ik heb bij hunkemoller vadneweek geen meegroeibh maar een voedingsbh gekocht
    maatje groter dan normaal.

    ik wilde namelijk perse zwart
    dat is hetgene wat ik het meeste draag.. en kon enkel witte zw-bhs vinden
    niet zo'n tof gezicht als je iets draagt zodner mouwtjes :)

    maar ben er erg blij mee hoor

    en ze zijn dan misschien niet s uperluxe qua uiterlijk maar wel met allerlei kantjes en een leuk bandje
     
  6. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Ik heb gewoon hele zwangerschap normale beugelbh's gedragen, maar 1 of 2 keer een maatje groter gekocht.
     
  7. Mama007

    Mama007 Niet meer actief

    Mij raadde ze in het begin aan om een cup groter te nemen en de band op het strakste stukje te dragen. Ik heb er toen heel lang mee kunnen doen. Ik ben toen deze te klein was overgestapt op voedingsbh's die kan ik nu gewoon ook na mijn zwangerschap gebruiken :)
     
  8. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb de mijne bij de hunkermoller vandaan, heb een maatje groter genomen.
    alleen vind ik wel dat als je al een grote maat hebt dat ze haast niet te krijgen zijn, heb er toen 1 weten te bemachtigen en steeds als ik heen ga hebben ze ze niet.

    ik had normaal 80 e en heb nu 85 f genomen.
     
  9. Patriciaa

    Patriciaa Actief lid

    28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    de mijne heb ik gewoon bij de HEMA gekocht mijn normale maat en koste 11,95 je hebt ze in zwart en wit niet echt mooi maar zitten heerlijk ;)
     
  10. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb ook bij de hunkermoller met 7 weken een meegroeibh gekocht omdat de gewone bh niet meer paste. Ik heb er toen 1 gekocht in mijn eigen maat (toen 75 C) en een gewone bh in maat 80 D.
    Met week 24 heb ik er een gewone bh (sportbh) bijgekocht in maar 85 E! De meegroeibh past nog steeds wel.
     
  11. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Heb mijn zwangerschaps beha's bij de hema gekocht en gewoon mijn eigen maat.
    Heb de beha's gekocht toen mijn andere beha's pijn begonnen te doen en dat was met een weekje of 12.
    Ze zitten heerlijk :D

    Groetjes Jetje
     
  12. Lon enTijn

    Lon enTijn Fanatiek lid

    23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    hoi, ik werk bij hunkemoller. wij adviseren vaak een maatje groter te nemen en/of een omvangsmaat groter die je dan op de strakste stand doet, zodat je hem steeds wat wijder kunt zetten.

    ik draag zelf gewoon een elastische beugelbh,vind ik toch mooier zitten.maar dan wel een 80 E in plaats van 75 D. bij een beugelbh wel goed opletten of de maat nog goed is, zodat de beugel niet in je borst gaat prikken.

    groetjes Lonneke :p
     
  13. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    ik heb bij de hunkemoller geshopt en daar raade ze me een beugelbh sterk af...... krijg van iedereen te horen dat dat voor borstonsteking kan zorgen.
    Ook werd mij mijn eigen maat aangeraden omdat die het beste zat, kon dus ook nog wat losser.

    Ik denk dat je het beste naar de hunkemoller toe kan gaan en daar je laten adviseren door een verkoopster. Heb ik (2 keer) gedaan en beviel me goed, zij hebben er wel oog voor hoe het zit.
     
  14. Vanes

    Vanes Actief lid

    28 jul 2007
    182
    1
    0
    Ik zou altijd naar een goede lingerie zaak gaan om me te laten informeren.
    Het is nog al een verschil of je van jezelf cupmaat A hebt of Cupmaat E...

    Daar weten ze er alles van en je bent nooit verplicht daar wat te kopen. Wanneer je de info hebt en dan toch liever naar de Hema gaat, heb je tenminste wel de juiste info en dan dus ook een goede bh.
     
  15. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Ik heb mijn meegroeiBH bij Livera gekocht toen, een maatje groter dan normaal (was al niet onderbedeeld voor de ZW 80 D en nu 85 DD), ik was toen ongeveer 8 weken zwanger. heb de hele zwangerschap met die BH kunnen doen, en er zat ook een beugel in.

    Een gewone beugelbh gaat volgens mij te strak zitten ja, maar als je een maatje groter hebt dan normaal heb je dat probleem echt niet.

    ik vind die van de hema te slap, dan krijgen je borsten weinig steun.
     
  16. roses

    roses Fanatiek lid

    12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik heb vorige week een paar nieuwe meegroeibh's gekocht. Hier ook echt een verademing! Ik ben ook al niet klein bedeeld en alles kwam mn bh uit zetten ;)
    Ze zitten echt heerlijk!
    Ik heb ze gekocht via deze site:
    http://www.bellyfashion.nl/
    Goede service hebben ze hier!
     
  17. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou ik ben vorig week naar de hema gegaan, en heb er een gekocht in mijn normale maat. Voor 9,99. Dus mocht ik straks een maatje groter nodig hebben, vind ik het niet zo duur. Hij zit heerlijk!
     

Deel Deze Pagina