Allereerst bedankt iedereen voor de reacties en jullieeninhen soms heb ik er wat aan en soms brengt me in de war. Maar je wilt toch juiste naam vor je kindje wat in de smaak valt. Maar belangrijkste is dat wij er maar blij mee zijn. Maar soms kan net mening van anderen denken o ja is ook zo We hebben de volgende namen ben er echt dag en nacht op moment mee bezig! -Liv (mooi appart stoer) -Mila ( lieve naam) -Linde ( hoor je ook niet vaak en toch stoer) -Senna,Shenna(sjenna) (toch met hond vergeleken maa. vind wel heel mooi) -Lauren ( tijdloos maar doet ook denken aan een Laurens) -Yara ( erg mooie naam) -Néomi(e). ( twijfel geval hou niet van naomie en toch beetje van weg) -Eden ( erg mooi en appart maar je hebt 18+ ster Bobbie Eden word anders uitgesproken maar toch) -Vayén(ne). ( gewoon erg mooi en niet veel voorkomend)
Moeilijk he.... Ik heb ook pas na de bevalling gekozen hoor. Ik vind Linde de mooiste naam uit jouw rijtje. Maar Lauren en Yara zijn ook prima namen. Liv en Mila vind ik wat saai omdat je ze al zo vaak hoort. De andere namen vind ik echt niet mooi, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Maar ze zijn niet raar ofzo hoor. (Ik zou wel Shanna schrijven ipv Shenna)
Ik vind het zelf ook echt erg lastig, en ik maar denken dat het voor een meisje makkelijk(er) zou zijn.... Als ik naar je rijtje kijk heb je bij je motivatie geen "maar" staan achter: Liv Mila Linde Yara Vayén(ne) Je enthousiasme komt het meest over bij de namen Yara en Vayén(ne) Zelf vind ik al je namen leuk, alleen Vayén(ne) het minst, is niet mijn smaak. Linde vind ik ook erg mooi. Succes hoor
Vayenne betekent geloof ik het vrouwelijke geslachtsdeel maar of dat echt waar is weet ik niet zeker. Wel mooie naam! Liv vind ik iets te kort bij Vanessa en shenna een beetje vreemd (dan liever sienna) maar de rest vind ik allemaal top!! Neomi, Vayenne en Yara vind ik het mooist bij de naam van je dochter.
Je hebt hier al zóveel namentopics gemaakt, en Lauren blijft erop staan. Die zou ik kiezen, en dan snel stoppen met namen zoeken.
Yara hele mooi naam. Liv ook leuk, maar Liz nog mooier. Vayén idd niet veel voorkomend en ook mooi. Succes!
Heb inderdaad veel topic geplaatst wou andere verwijderen maar weet jiet hoe maar wel bedankt voor alle meningen. Er zit gewoon druk achter omdat ik bij de eerste Vanessa makkelijk knoop kon doorhakken en nu ineens niet en kan ook hormonen zijn! Maar graag nog de mening over de naam Lyana me vriend kwam er net mee en hij keurt al bijna alles af steeds en lyana vind ik ook mooie naam! Maar Yara ook en Eden en liv en ja zo kunnen we doorgaan nu
Maar alleen Lyana hoort erbij en verder laat ik Et hier bij en wat het straks is geworden als geboren is laat ik het natuurlijk weten ! Jongens naam waren we al uit maar omdat we om Bepaalde redenen toch wouden weten wat het werd leek het wel ineens heel moeilijk te worden. Je wilt natuurlijk een beetje fatsoenlijke naam maar wij willen ook niet 1 van de zoveel namen zoals Emma en Julia wat ik overigens echt wel mooi vind maar goed ben nou eenmaal lekker tegen draad in altijd geweest geen hormonen kwestie Jongetje hadden wij finn of kyan vonden we erg mooi! Iedereen heel erg bedankt. En ik denk dat het mezelf een stukje rust geeft als je al een naam van te voren zou hebben of in iedergeval twee Wie weet weet ik het zeker als ze geboren is
Helemaal met je eens. Heel mooie naam die je ook als volwassene goed kunt blijven gebruiken. Mmm beetje suffig vind ik. Niet zo kappt van, beetje een mislukte Linda. Meer een jongensnaam. En senna is ook een laxeermiddel... Heel mooi. Net als Laure. Wel lief ja. Oh, die vind ik echt heel mooi! Past ook heel mooi bij Vanessa! Nee, vind ik niks. Bleeeeeeghhhh, dat vind ik echt een ontzettend lelijke naam.
Lauren (Zo heet ik ) Top naam, ha ha! Vajèn Néomi Nou, Tat, maak nu is je keuze Straks is ze geboren en heet ze de eerste uurtjes Baby Ik ben zo benieuwd!
Liv vind ik prachtig! Staat bij ons in de top 3.. maar wij krijgen een jongetje Linde en Lauren zijn ook mooi. De andere vind ik mwah...
Zoals eerder gezegd, vind ik vooral Linde mooi uit je rijtje. Neomi ook, zou eerder voor Noemi gaan, dus No eemi. Rest vind ik niet zo, wat saai.