Hallo dames, Graag hoor ik jullie mening over de volgende namen, ik kom er maar niet uit en blijf maar twijfelen.. De namen die nu nog over zijn; M.ick : stoer en leuk, blijft ook steeds weer terug komen, maar valt veel op de te rijmen en vl naam begint ook met een m, misschien niet zo handig met post etc.. N.ino : erg leuk maar misschien iets te apart? J.immy : ook leuk en mocht ie ouder zijn kan hij er altijd nog Jim van maken D.avey : vl vind het super maar ik twijfel net als bij de andere namen nog heel erg.. Ik weet dat we natuurlijk zelf moeten kiezen maar ben benieuwd na jullie meningen over deze namen en welke jullie het leukste vinden?
Ik zou gaan voor Jim(my)....klinkt lief als ze zo klein zijn en later Jim. Mick vindt ik trouwens ook leuk. Of Jaimy vindt ik ook een mooie naam helaas hebben we al een familielid die zo heet dus zal deze naam niet gebruiken.
Ik ken een hond die nino heet... ik vind jimmy wel leuk. Davey lijkt veel op Daley wat veel mensen na dit wk wel zullen doen Bij mick moet ik altijd aan mick jagger denken hihi
Mick: leuke stoere naam (zit een Mick bij mijn dochter in de klas, leuk ventje!) Nino: niet mijn smaak (én doet me denken aan het zoontje van Andy en Melisa) Jimmy: leuk, en idd af te korten naar Jim Davey: vreselijk, echt niet mijn smaak!
Ik vind Mick wel leuk. Water wel een beetje op lijkt en wat je misschien ook wel leuk vindt: Mac. Net iets vlotter.
Bedankt voor jullie reacties! We twijfelen nu nog tussen M.ick & N.ino, dus heb er nog even een poll bij geplaatst. Ben benieuwd welke van deze 2 jullie het stoerst/leukst vinden ?
Waarom de . ertussen? Zeg je dan ook m ick of gewoon mick? Zie het bij meerdere namen, ook bij anderen hoor en vroeg me af waarom ze dit doen. Lijkt me verwarrend als anderen je naam moeten schrijven of bij instanties.
Dat doen ze zodat t niet te vinden is via google. De echte schrijfwijze is uiteraard zonder . On topic ik zou gaan voor Nino. Super leuk!!