ik ben op zoek naar een jongensnaam. Onze kindjes zijn half nederlands en half surinaams. Ik vind niet snel een naam mooi. meisjesnamen weet ik er genoeg maar bij onze 1e zoon heb ik na veel moeite de perfecte naam gevonden nu zit ik zelf te denken aan Jairo Dylano vinden jullie dit bij elkaar passen? of misschien nog ideetjes voor een andere leuke naam? ik heb alle namen sites al afgezocht maar kan niks anders vinden
Jairo Dylano vind ik prima passen bij een getint kindje. ideetjes : * Lyandro Dylano * Kiandro Dylano * Daevion Dylano * Darenzo Dylano * Jayvi Dylano * Lucendo Dylano * Marvian Dylano * Ilaydo Dylano * Floydon Dylano * Reando Dylano * Jestro Dylano * Nicardo Dylano * Ravanni Dylano * Jevairo Dylano * Viënzo Dylano * Jayciël Dylano * Ivaldo Dylano * Quinsley Dylano * Thayrico Dylano * Jaymian Dylano * Medivo Dylano * Kyani Dylano * Devani > misschien met een andere 2de naam
zo fides jij weet er veel te noemen haha we zullen er eens naar gaan kijken bedankt voor de ideetjes hoop dat we er snel uitkomen