Hoi allemaal, Ik heb mijn verhaal ook op NOD forum gezet, maar hier zitten misschien tegelijk ook weer andere mensen, dus wil hem toch ook aan jullie vragen...Lang verhaal kort, normaal een cyclus van 26/27 dagen, NOD zou 2/3 januari zijn, maar periode tussen start cyclus en ovulatie was deze keer ineens erg kort (11 dagen, is normaal echt 14 bij mij), dus ik weet nu niet of dit NOD misschien ook verschuift...Tegen beter weten in toch te vroeg getest deze keer (deed het al maanden niet, en werd dan vaak ongesteld voordat ik kon testen, maar kreeg echt ineens enorme testdrang), en eigenlijk komt het nu neer op onderstaande foto...? Mag ik langzaam echt gaan hopen dat het eindelijk raak is...? Ik durf het ook bijna niet meer Ik denk dat ik blij moet zijn, maar ik twijfel te erg dat het misschien te vroeg is, of toch niet zal blijven plakken...of...ik vind het erg spannend nu...
Ja ik denk wel dat je zwanger bent! Hou nog even een slag om de arm Omdat je voor je nod zit, maar hier staan zeker twee streepjes op!
Gezien je eerdere ovulatie zeg ik ook voorzichtig gefeliciteerd! Hou inderdaad nog even een slag om de arm. Duim voor je!
Ik ben ook nog erg voorzichtig, maar durf langzaamaan wel iets meer te hopen....! Morgen clearblue digital doen...eens kijken of die het ook echt 'durft te zeggen' bedankt voor alle jullie reacties...! Toch heel fijn om die bevestiging te krijgen...!
Door middel van ovulatietesten, de knaller was 17 december al en die verwachtte ik pas de 21ste ongeveer, vond dat verschil wel heel groot..
Oké, dus dan zit je vandaag 15 dagen na je positieve ovutest. Dan ben je waarschijnlijk 13 of 14 dpo. Ik wed dat de digitale het wel durft te zeggen hoor Nu moet jij het nog echt gaan geloven Kom je het morgen even posten?