Het ene moment denk ik wel iets te zien en dan weer niet. Ik zou vandaag of morgen even een nieuw testje doen, kijken of het dan donkerder is geworden.
Goh, nooit geweten dat alle zwangerschapstesten op een eisprong reageren...... Dit was in ieder geval niet van mijn ei
Weet je dat zeker? Niet dat je straks heel erg teleurgesteld bent, mocht het idd wel van je eisprong komen. Zou in ieder geval even blijven testen met wat goedkope testjes, dan weet je gauw genoeg hoe of wat. Wel heel spannend!
Ehrm... wat ik al zei, dat doet ie ook bij een eisprong. En ts heeft helemaal geen idee waar ze zit in haar cyclus want ze geeft nog steeds bv. Ook is de menstrustie nog helemaal niet op gang gekomen. Dus ze weet ook niet of er überhaupt wel een eisprong geweest is. Ik zeg alleen maar, test even door, straks ben je blij om iets wat er misschien helemaal niet is. Beetje zelfbescherming, thats all.
menstrustie.... ... bedoel natuurlijk menstruatie... beetje te snel met de vingers over de knoppies....
Ik vind het erg onwaarschijnlijk dat Een cb op een eisprong reageert.. Ken het totaal niet. Maar dan zou ze ook nog na 2 dagen een reactie op haar eisprong moeten hebben. Daar geloof ik al helemaal niks van. Hier ook zwanger tijdens BV en zonder dat ik m'n menstruatie begonnen was en ik dus mijn cyclus wist. Nooit getwijfeld aan de zw test! Van harte gefeliciteerd lieke84!!
Heb het zelf ook niet verzonnen.. het gebeurt. Staan genoeg voorbeelden hier op dit forum. Uiteraard hoop ik dan ook dat ik er deze keer echt helemaal naast zit.