We blijven twijfelen... Over 6 weken verwachten wij ons meisje, maar we weten het echt niet! Welke associaties roepen de namen bij jullie op?
Ik vind ze alle drie leuk, maar Saar het leukste! Saar: stoer, lief, je hoort het niet zo vaak. Roos: lief, maar je hoort het vaker Suus: meer als afkorting van Suzanne
Ik vind ze echt alledrie leuk! Saar: lief en stoer meisje, beetje een bomenklimmer . Wel populaire naam ( maar dat zou mij niet storen). Suus: een beetje een pippi langkous type, chaotisch en aandoenlijk. Roos: lief, zoet meisje, een beetje verlegen. Allemaal leuk dus, Saar en Roos hebben bij mij een lichte voorkeur. Bij Suus zou ik zelf voor Suze gaan, dat vind ik net iets vrouwelijker. Maar allemaal erg leuk!
Alledrie leuk! Dus ik heb niet echt een voorkeur. Zijn dit ook de officiële namen? Ik persoonlijk vind het leuk om Sarah Saar, Roza Roos en Suus Suzan te noemen. En dan de korte versie als roepnaam.
Ik vind het ook alledrie afkortingen. Mooiste optie vind ik dan officiele naam Susan en dan roepnaam Suus of vaak gebeurt dat al vanzelf.
Het is allemaal niet mijn smaak maar ik zou voor Roos gaan. De andere 2 namen vind ik afkortingen daardoor niet 'af'.
Saar!! Dat zou hier in eerste instantie ook de naam worden, maar helaas te veel bekenden in de omgeving die ons net voor waren.