Hallo iedereen! Ik zou heel graag jullie advies willen. Deze maand heb ik het even rustig aan gedaan en mijn gedachten even ergens anders gehad in plaats van op het zwanger worden. Nu voel ik mij al een week iets anders. Niet overal last van maar afgelopen vrijzag behoorlijke krampen in mijn lies en onderbuik die doorscheen naar mijn bovenbenen. Soort spierpijn leek het wel. Ook zo af en toe een beetje misselijk, maar dat is niks speciaals, en rugpijn. En ook over het algemeen een ander gevoel, ik voelde mij anders. Nu had ik gisteren een kv 2v5 gedaan, daarop zag ik iets heel lichts. En nu deze morgend deze test. Mijn vriend en ik hebben gisterenavond nog sex gehad. (Beetje tegen mijn zin want afgelopen dagen totáál geen zin in sex) Nu zou ik graag jullie mening willen. Deze tweede streep stond er al voor de 2 minuten. Eerst aan de buitenkant dus dacht ik, die is verkeers doorgelopen, maar toen kleurde de rest ook bij. Zou het dan éindelijk raak zijn in ronde 9?? Ik hoop het zo! Mijn nod weet ik dus niet helemaal precies, maar die zou vandaag of morgen moeten zijn.
Ik geef eerlijk toe dat ik niet weet hoe je deze moet aflezen, ik zie een hele boel streepjes... maar als de rest zegt 'positief', dan zeg ik 'gefeliciteerd!'
Dank jullie wel allemaal! Die andere 'streepjes' is het stukje strip die overloopt naar het opvangstukje. Die dus vast zitten aan de teststrip zelf. (Snap je het nog? ) Ik ben nog wel heel onzeker. Durf het nog niet goed te geloven. Morgen maar eerst een nieuwe test doen en als hij weer positief is overmorgen een clear blue.