Ja, ik zie hem zeker! en hij is mooi roze... Ik zeg gefeliciteerd! Over een paar dagen heb jij een nog mooiere test in handen!
Oeh spannend, eerst dacht ik negatief, maar vervolgens ging ik zoemen en zag ik echt wat staan. En roze! Geloof me ik ben een criticus Ik lees mee, yes morgen weer 1!!!!
Haha wat een leuke reacties!!! Lief dat jullie zo meeleven. Ik ga proberen te slapen des te sneller is het weer ochtend
Dames help!!! De test van vanmorgen. Wat vinden jullie. Ik zie nu toch echt een 2e roze streep. Maar het duurde zeker een kwartier voordat hij er stond en werd steeds duidelijker. Telt dat? Ik kan het niet geloven. Vind het best eng, ik durf ook echt nog niet blij te zijn.
Kv heeft idd langer nodig tegenwoordig om door te komen weet ik uit ervaring Hij is iig al duidelijker geworden dan gister! Ik zeg proficiat!
Ik weet uit ervaring dat er wel echt iets moet komen te staan binnen 5 minuten. Het verder kleuren van de 2e streep duurt tegenwoordig wel lang! Wat betreft je test: ik vind m duidelijk en roze. Misschien ben je nog iets aan de vroege kant. Hopelijk loopt ie van de week mooi op!
Vorige maand had ik 4 dagen na nod hele omowitte testen. En dat bleek ook te kloppen. Ja vind het super spannend nu. En nog steeds probeer ik niet enthousiast te zijn.
Dat ziet er goed uit! Spannend hoor! Mooi testje voor een pre-NOD test. Dus ik durf je al wel te feliciteren. Gefeliciteerd!