Een poosje geleden heb ik ook al een topic geopend over een naam voor ons mannetje. Dochterlief heeft 2 namen, allebei van 4 letters. Het leek ons leuk om dit voor zoonlief ook te doen. Nu hebben we eindelijk namen gevonden maar ik vind de ene combi leuk en vriend de andere . Ons meisje heet J.ara L.ynn (roepnaam J.ara). Voor ons zoontje hebben we: O.wen L.evi (roepnaam O.wen) Of V.ince L.evi (roepnaam v.ince) Welke combinatie vinden jullie leuker?
Vince heeft volgens mij 5 letters..maar dat terzijde... ik vind owen leuker bij je dochters naam passen
Levi Owen het leukst en een naam die julkie allebei leuk vinden maar dat vroeg je niet. Owen Levi loopt het lekkerst.!
Vince ( vinz) en Owen twee hele leuke namen en het grappige is onze zoon heet Vinz en deze kleine man die onderweg is gaat Owen heten ghihi Lastige keuze maar vind Owen levi mooier klinken
Haha, de meeste dames zijn het eens met mijn voorkeur . Wij discussiëren hier nog even verder, hebben ook nog wel even. @mamameer, klopt dat Vince 5 letters heeft maar het idee dat het per se 4 letters moeten zijn hebben we losgelaten. Toevallig heeft Owen wel 4 maar er zijn al een paar andere namen gepasseerd die ook meer dan 4 letters hadden.