Help! Ik ben op dit moment 35 weken zwanger van een baby boy! We kunnen alleen niet uit de naam komen Mijn vriend heeft al 2 kinderen en die heten yentl en Levy Nu twijfelen heel erg tussen 3 namen voor de kleine Jaylen, Maison of Finley Welke vinden jullie het mooist passen bij onze namen Anthony Sylvana Yentl Levy Jaylen, Maison of Finley Alvast bedankt voor het mee denken
Finley vind ik leuk! Maison zou ik écht schrijven als Mason of evt Mayson want Maison is huis in het frans. Jaylen vind ik vreselijk, te hoog Jayden gehalte
Ik vind Finley wel erg leuk! Kun je leuk afkorten naar Fin als je hem roept hihi. De eerste zou ik zelf eerder voor een meisje doen, maar dat komt omdat ik een Jaylin ken. Maison vind ik ook erg stoer, maar spreek je het dan uit als Mason? Want nu zou ik het zelf automatisch op de franse manier uitspreken door de schrijfwijze Succes met kiezen
Jaylen vind ik wat meisjesachtig. Maison zou ik als mason doen. Dan vind ik hem wel leuk. Uit t rijtje zoals het hier staat zou ik finley doen.
Jaylen vind ik erg vrouwelijk. Maison is frans voor huis, ik kan het echt niet als naam zien. Finley is niet mijn smaak, maar het past wel bij jullie namen.
Ik zou voor Jaylen of Finley gaan, vanwege de 'y' in de naam (was hier al vaker benoemd zag ik). Persoonlijk vind ik Finley dan het leukste!