Nog steeds midden in het dilemma van een naam voor ons meisje. We hebben dus een totaal andere smaak. Nou probeer ik meer zijn richting op te zoeken. Maar in twijfel erg over de namen. Wat vinden jullie?
Lindsey vind ik erg leuk, heb ik zelf nog over getwijfeld. Lauren ook mooi maar minder origineel. Michelle vind ik "geweest"
Inderdaad een verschillende smaak, 3 totaal andere namen . Lauren vind ik mooi, klassiek en net. Bij Lindsey heb ik meer een aso asociatie, en Michelle is echt jaren 80, voor nu vind ik hem niet zo. Absoluut Lauren dus!
Michelle en Lindsey vind ik erg jaren 90 en erg geweest. Ook vind ik Lindsey een beetje ordinair maar dat is mijn associatie ermee en veel zullen het daar niet mee eens zijn. Lauren vind ik veel mooier.
Persoonlijk vind ik namen met en Y achteraan niet zo mooi, Michelle vind ik ook mooi maar Lauren vind ik de mooiste, duidelijke naam, makkelijk te spellen en uit te spreken en klinkt heel net!
Ik vind Michelle de mooiste naam. Lindsey is te Engels en daar houd ik helemaal niet van. Lauren vind ik altijd wat lastig uitspreken door de harde r in het midden. Of je moet kiezen voor de Engelse uitspraak, maar die vind ik ook niet denderend.
Lauren!! Michelle vind ik zelf iets minder apart en Lindsey vind ik niet zo leuk voor een volwassen vrouw. Lauren vind ik mooi, vrouwelijk en klassiek.
Lindsey is inmiddels van ons lijstje af. Stond eigenlijk niet zo mooi met onze achternaam haha. Hadden we nog niet naar gekeken. Mijn voorkeur is Lauren. Van hem is Michelle. Haha.
Ja wie weet haha. Even een nachtje over slapen en het er nog eens over hebben Misschien vinden we morgen weer wat anders.
Ik vind lauren het mooiste van deze drie, hoewel ik het wel leuker bij een volwassen vrouw vind dan bij een kindje.
Ik vind Lindsey persoonlijk een beetje ordi. Zou voor Lauren gaan. ( of nog mooier, Laura, maar ik vind Spaanse/Italiaanse namen gewoon mooi. Niets is persoonlijker qua smaak als een naam)
Lauren vind ik veel mooier dan Michelle. Michelle is echt een typische jaren '90 naam, een beetje geweest, vind het ook een heel ander soort naam dan Lauren. Lauren vind ik mooi, tijdloos, klassiek.
Lauren vind ik het leukst! Hoe spreek je het uit? Op zijn nederlands of engels? Daar zou ik zelf waarschijnlijk over struikelen. Ook ik heb (zoals meerdere al zeiden) een aso associatie met de naam Lindsay. Michelle vind ik niets mis mee maar niet heel bijzonder .