We krijgen na een meisje nu een jongen! maar oh wat zijn jongensnamen moeilijk! Ik zal een paar voorbeelden geven die we wel leuk vinden maar of niet kunnen of toch nog te veel over twijfelen. Jeno, Yaro/Jaro, Jevi/Jaivy, Nolan, Myro, Micah Willen sowieso geen naam die te veel voorkomt. Beetje apart vinden we wel leuk! Hoop dat jullie nog leuke suggesties hebben!
Novan Ravin / Revin Revi Jano Nilo Miran / Miron Jonah Vigo Mikai / Mikay / Nikai / Nikay Milai / Milay / Nilai / Nilay Livan Zino Joah / Joas Danté Julan Ronan / Ronin / Rodin Juan Kiran Nero Ivar Devin Mairo Deon Ylai / Ylan / Ilai / Ilan Evan Nilan Luan Quint / Quin Odin Otis Flynt / Flynn Noan Mido Kiro / Ciro
Ezra Senna Dante Bodhi Rowi - Roui Santi Iloy Mauro Jetro Lino Nando Nio Xenno Dion Boaz Livan Revin Silas Kian Zeon Rowin
Ik kwam laatst de naam Nivan tegen. Ik vond 'm wel apart mooi dus ook op ons lijstje gezet. Misschien vind je dat wat? Ik vind t ook eruuuug moeilijk voor een jongen!
Hier wordt een eventueel volgend jongetje Jahro. Onze andere 2 boys heten Keano en Tycho. Wat nog op ons lijstje stond was Nio, Mateo, Mauro, Mats en stan. Veel succes.
Jahro hele mooie naam idd! Deze heeft ook in ons hoofd gezeten maar totdat we opeens wisten dat het een jongen is wilde ik hem niet meer... Onze dochter heet Myla (uitgesproken als mayla)