Hoi hoi, Wij hebben vanaf het begin al de naam L.iv in gedachten maar ik twijfel zo. Namen die ik ook leuk vind: D.emi L.izz J.ill We willen een korte naam voor ons meisje met het liefst nog een beetje een leuke betekenis haar 2e naam wordt J.ohanna vernoeming naar haar oma. Wat vinden jullie de leukste naam of hebben jullie nog andere suggesties?
Demi en Jill vind ik niet zo leuk. Lizz wel! Wat vind je van Viv van Vivian? Liv vind ik echt een afkorting van Olivia en die naam vind ik weer helemaal niks.
Ik vind ze allemaal niet leuk, maar als ik moest kiezen zou ik voor Jill gaan. Johanna vind ik trouwens nog leuker.
ik vind Jill erg leuk. Liv vind ik niet leuk omdat dat een kledingmerk is. Ik heb er zelf ook kleding van en vind het niet zo leuk als mij kind daarnaar vernoemd werd. Lizz vind ik ook erg leuk maar meer voor een klein meisje. Jill vind ik voor een volwassen vrouw ook leuk. Ik vind Anna nog leuker als voornaam ivm. oma of Hanna(h)
Vind alleen Liv leuk, bij Jill en Demi vind ik een beetje ordi en Liz( met 1 Z) vind ik wel oke maar niet leuker dan Liv. Misschien nog: Kate Eef Fee Loïs Vieve
dankjulliewel voor het meedenken ik wil johanna wel gewoon zo houden ik wil der vernoemen naar oma en niet haar naam veranderen. het liefst wil ik een naam die kort is en je maar op 1 manier kan uitspreken (liefst gewoon een nederlandse naam) voor jongens heb ik zat namen maar meisjes vind ik zo moeilijk..
Echt nederlands? Want al jou namen zijn juist niet nederlands haha, meer internationaal Misschien dan: Kaat/Keet Lies Floor Suus Isa Lin Bo Mies Noor
mijn vriend vind Liv ook de leukste en vind dat ik niet meer moet twijfelen Evi vind ik niet zo bij ons passen..