Maz heel leuk! Zet hem gelijk op mijn jongenslijstje. maar zal waarschijnlijk door man lief wel afgekeurd worden... pff met de vorige waren we er zo snel uit en nu is die jongensnaam echt een punt van discussie hahaha. Pleuni ook niet mijn ding, komt waarschijnlijk ook door de associatie die ik heb met pleun maar dat is persoonlijk en ik zou je lekker helemaal niets aantrekken van bovenstaande kwetsende commentaren. Iedereen mag zn mening geven maar vooral op een beschaafde manier lijkt me.
Ik vind Pleuni een leuke naam, die goed past bij de namen van je andere kindjes. Maz vind ik ook oké. Het is een vorm van Thomas of Marius. Acteur Huub Stapel heeft een zoon Mas.
Haha fijn die discussies met mannen he? Jongensnamen vind ik sowieso echt heel erg moeilijk en we hebben er al 2.. Dus ben überhaupt blij dat ik nog een leuke naam kon vinden 😊😂 Ja ik schrok er idd behoorlijk van.. En ben er ook fel op in gegaan, had het beter kunnen laten zitten.. Maar ik vind gewoon niet dat je zulke kwetsende dingen hoort te zeggen. Bedankt voor je reactie!
ja onze smaken liggen zacht gezegd nogal uit elkaar.. Hij houd van namen als Lars, Stein, Stef etc. Ik vind Sten, Dex, Ravi, etc leuk.. daar zit nogal een kloof tussen ahhaaha Lenn vinden we allebij leuk alleen kenen we al een Lenn, dus die valt ook af. Ik vind het niet heel gek hoor, ik zou ook de neiging hebben mezelf te verdedigen. dat is denk ik een natuurlijke reactie...
Haha ik herken het helemaal! Uiteindelijk kom je er gelukkig altijd wel uit. Och lenn, ja super!! Vind ik erg leuk, maar zou een beetje gek zijn bij ons.. Senn en lenn haha. Weten jullie al of jullie een zoontje krijgen? Veel succes met het vinden van de naam!
Beide namen passen niet bij mij. Dus zou het zelf niet kiezen. Ik denk niet dat een kind uitsluitend om zijn naar gepest gaat worden trouwens. Een ontzettend leuk kind met een afschuwelijke naam (daarmee bedoel ik dus niet Pleuni) dat sterk in d'r schoenen staat wordt gewoon geaccepteerd en heeft vriendinnetjes. Als iemand haar plaagt dan wordt dat niet meteen een drama. Als het kind in kwestie ontzettend onzeker is of andere problemen heeft is een minder leuke naam misschien een factor die kan bijdragen aan het pesten. Maar een naam op zich bepaald natuurlijk in geen geval of een kind gepest gaat worden, dat is belachelijk.
Ik vind Pleuni echt óntzettend schattig! En ach, als volwassen vrouw... mensen horen op een gegeven moment toch bij hun naam Maz past heel goed bij de twee namen van je zoons!
Leuk Maz. Ook bij de andere namen. Wij twijfelen tussen Senn & Sten voor een jongen. Senn heeft momenteel mijn voorkeur haha.
Ik vind de namen niet zo mooi. Maz past wel bij je andere kindjes. Pleun(I) vind ik er ook niet bijpassen. Maar dit is mijn mening. Als jullie het maar mooi vinden.
De jongensnamen incl Maz vind ik leuk. Echt stoere namen. Pleuni vind ik eerlijk gezegd echt 1 van de meest afschuwelijke meisjesnamen sorry Jammer dat je al 2 meisjes kent met de naam Pip. Die vind ik wel leuk en veel beter bij de jongensnamen passen.
Matz vind ik leuker en beter passen bij de jongens. Pleuni vind ik niet zo mooi, Pleun al iets beter, klinkt net iets volwassener. Maar dat is natuurlijk smaak want Kiki en Mimi zijn ook gewoon namen en daar ben ik ondertussen ook aan gewend bij volwassen.
Ik zou Mats doen. Dat staat super bij de andere 2! Pleuni vind ik ook niet echt kunnen, zou me niet prettig voelen zo te heten of daarmee te moeten solliciteren. Voor een kindje is t wel schattig maar het blijft natuurlijk een naam voor het leven.
Mas is erg leuk! Niet raar maar wel net ff anders, past dus erg goed bij de andere 2 namen (vind ik ook niet raar maar wel orgineel!). Over de meisjesnaam zal ik mijn mening niet geven omdat je er inderdaad niet om vraagt. Erg jammer dat er iemand zo ontzettend negatief en GEMEEN reageerd!!
Ik vind Maz erg leuk. Matz trouwens nog net iets leuker... En het past goed bij de namen van jullie zoons. En ook al heb je er niet om gevraagd. Ik vind Pleuni echt een hele leuke naam! Ik ben blij dat jullie niet van de naam gaan afwijken door de reacties. Ik zou ook niet weten waarom de naam pestgevoelig zou zijn. En wat rijmt er in hemelsnaam op Pleuni??? Pip is ook super. Jammer dat dit niet kan. Maar ik denk dat er stiekem veel meisjes Pip gaan heten de komende tijd.. (Is Pippa misschien een optie??).