Ik ken een meisje waarbij je de naam net zo uitsprak maar het geschreven was als Lois. Vind ik ook een stuk leuker eigenlijk
Qua uitspraak tof! Jouw schrijfwijze zou niet mijn keuze zijn... Wat vind je van Lois? Volgens mij is dat meer gangbaar bij deze uitspraak.
Ik vind het op papier een vreemde naam, maar zag via google dat het echt bestaat Misschien schrijven als Lois?
Tord, Loïs steek je anders uit. Lois (met als uitspraak 'loojs' dus) vind ik echt heel erg niet mooi... Loïs daarentegen vind ik wel leuk. Loyce zou denken dat er een letter verkeerd getypt is (en dat het Joyce had moeten zijn).
Bij Loyce denk ik dat je een typefout hebt gemaakt. Vind het echt geen mooie schrijfwijze. Zou dan inderdaad voor Lois gaan.
En ik dacht meteen aan een iemand die de j niet goed uit kan spreken... sorry, maar vind het wel een leukere naam dan Joyce !
Klinkt als een Chinees die Joyce wil zeggen 😜 Nee, niet mooi! Loïs idd wel zoals de andere dames al hebben gezegd.
Nee sorry vind het een rare naam. Struikel met uitspreken al over doe L dat het er heel raar uit komt.. Zou eerder Joyce of Louise doen. En anders Loise..