Ik vind de combi niet zo leuk, erg verschillende namen maar echt belangrijk is dat niet, als je de namen maar leuk vind
Heb je al een kindje dat Emma heet? Niet ik dadelijk iets verkeerds zeg... Ik vind Emma zoooo'n mooie naam! Lief, tijdloos, leuk voor een kind maar ook mooi bij een volwassen vrouw. Oke, iets of wat populair, maar moet zeggen dat ik hem hier nauwelijks hoor. En dan Gwen......... mwahh.... Geen vloeiende uitspraak, ik vind die Gw hakkelig. Terwijl Emma juist lekker bekt.... Maaar je vroeg naar de combinatie...... sorry Euhm... Het is in iedergeval niet standaard
Beiden populaire namen in Engeland, wat dat betreft passen ze prima bij elkaar. Het vloekt in ieder geval niet. En ik vind Gwen wel een hele mooie naam (Emma daarentegen een beetje 'gewoontjes')
Klopt ik heb een dochter die Emma heet😇 Andere combi's zijn zeer welkom. Maar ik vind sofie julia enz. Mooie namen maar wil niet een voor de hand liggende combi. Emma heb gekozen voordat ik wist dat het zo populaire naam is. Mij maakt het niet uit of het populair is.. Jullie ideeen zijn welkom😄
Emma en Julia zou ik niet doen. Ik ben meerdere zusjes met die namen almtegengekomen. Gwen kan er prima bij. Want bij Emma kan bijna alles Wat denk je van Lotte, Laura, Roos, Lisa, Demi
Isolde Vieve Veerle Feline Juoie Bo Livia Lauren Elsa Roos Flora Kate Zara Noor Lily Celine Sophine Nova Novee Romée
Ik vind het een leuke combi hoor. Emma & Gwen. Misschien zou je i.p.v Gwen, Qwin/Quin(n) kunnen doen, Ook stoer en lief vind ik.
Ben niet kapot van de combinatie, vind het toch andere soort namen. Maar als het de naam is, zou ik het gewoon doen, uiteindelijk doen ze er individueel langer mee dan als duo.
Ik moest nog even een keer reageren omdat ik Emma zo leuk vind en Gwen dus totaal niet. Hier wat suggesties: Emma & - Liv - Lize - Daniek - Jade - Vivian - Maud - Jolie - Joy - Ivy - Inez - Nica - Danaé (mijn lievelingsnaam) - Loïs - Quinty - Jill - Mila - Noé - Yael - Jessie - Rowan - Christy Stoer & lief!
Lief dat jullie zo meedenken! Ik vind Vieve ook heel mooi, mijn man en ik zitten helaas nooit echt op 1 lijn met namen. Maar ik twijfel over gwen en het is zijn favo.
Op zich kan het goed, vind alleen Gwen zo hard terwijl Emma lief en zacht is. Wij hebben voor Emma en Julia (blijkbaar een vaker voorkomende combo maar dat maakt voor ons niet uit) gekozen. Allebei klasiek, lieve zachte namen dat ook prima bij een volwassene kan.