Hallo dames Wij zijn bezig voor kindje 2 Nu heb ik een vraag Zaterdag is mijn nod Gister ovulatietest gedaan van kruidvat en gewoon knal positief Vandaag dipsticks zwanger en Kids zwangerschapstest gedaan vanmiddag en helaas neg hij zou moeten testen vanaf 10 hcg Mocht ik wel zo laat me ei hebben gehad wat ik eigenlijk niet denk houd dat ook in dat ik dan zaterdag niet ongi word En hebben jullie weleens een positieve ovulatietest gehad terwijl je zwanger was maar de zwangerschapstest nog negatieve zeiden ook met extra gevoelige testen hopelijk kan iemand me helpen of bepaalde antwoorden geven Heel veel liefs
Het kan zijn dat je ei inderdaad niet is gesprongen.. En je lichaam het nu opnieuw probeert. Hoe weet je zo zeker dat je ei wel is gesprongen? Dit kan je alleen bevestigen met temperaturen of een echo...
Ik voel me ei altijd rond me eisprong in die week veel geklust Gister voor de grap ovulatietest gedaan en die was knal positief en omdat me ei en cyclus altijd op de dag klopt is het nu erg verwarrend En heb veel symptomen kwa zwangerschap en als me ei nu gesprongen zou zijn dan zou ik dus pas over 14 dagen ongi moeten als ik het correct zeg?
En mocht me ei niet gesprongen zijn zou ik dan ook een menstruatie cyclus overslaan? Ben daar niet helemaal in thuis hihi
Ik zat/zit met hetzelfde qua positieve test. Afgelopen zaterdag 2 dagen voor nod ook een positieve test. Maandag toch gaan menstrueren en vandaag weer 3 testen (bijna) positief. Geen idee wat het kan zijn. Bij mij is het denk ik geen zwangerschap. Wel verwarrend!
Ja is echt heel erg verwarrend ik nog 3 dagen w8ten van mij mogen deze 3 dagen opschieten Vraag me wel af als ik geen ei heb gehad of ik ongi gaat worden
Je ei voelen is totaal onbetrouwbaar. Helaas. Symptomen zeggen ook helaas vaak niks. De meeste vrouwen voelen niks in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn, terwijl ze alle andere rondes van alles voelden. Bovendien, als het zwangerschapssymptomen zouden zijn, dan maak je al zoveel HCG aan dat het nu al wel zichtbaar had moeten zijn op een zwangerschapstest! Ik zou gaan klussen als ik jou was, voor het geval je je eisprong misloopt omdat je denkt zwanger te zijn! Je kunt dan sowieso maandag nogmaals een zwangerschapstest doen. (Soms wil een zwangerschapstest namelijk met een zeer licht streepje ook op je ei reageren, hoe gek ook en dan weet je nog niet waar je aan toe bent! Vandaar nu even een paar dagen ongeduldig afwachten met die zwangerschapstest) Is die negatief, dan was het je ei. Is die positief, nou, dan ben je dus wel zwanger Succes met testen!
Omdat je ei altijd op hetzelfde moment komt wil het niet zeggen dat dat nu ook is gebeurd. Ziekte of stress kan de boel al makkelijk in de war schoppen. Nogmaals, alleen als je temperatuurt, een echo hebt gehad of een bloedtest kan je zeker weten dat je ei is gesprongen... Ik zou er dus niet te veel van uit gaan dat je ei echt al is geweest. De tijd zal het leren!! En ja als ie nu springt dat wordt je pas over twee weken ongi als er geen bevruchting is.
Als je cyclus op de dag klopt zoals je zegt,zal je toch nog moeten wachten tot je nod of je kan bijv morgen een zwangerschapstestje wagen,succes!