Dit is een aantal dagen terug ook al eens gevraagt Kijk maar eens op pagina 2. Hier is de link http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/625617-hoeveel-hcg-heeft-kv-test-nodig.html
Vanaf 7 hcg. Toen ik 2 jaar geleden een heel licht streepje op kv had heb ik dezelfde dag nog bloed laten trekken en hcg was 7. Heel gevoelig dus!
Normaal gezien testen die van 2 voor 5 pas vanaf 50 hcg en die van kruidvat early (met een +) van 2 voor 10 euro die testen vanaf 25 hcg. Best vreemd dat er dan zoveel meiden toch positief testen met zo weinig hcg...
Licht streepje bij hcg van 5, nou is het zo dat urine een verlaat beeld geeft, er kan in je urine dus meer zitten dan bijv in je bloed, of juist minder dan in je bloed.
Ja precies daarom had ik de vraag ook gesteld. Op een andere forum las ik namelijk dat het reageert vanaf 50 hcg. En ergens anders weer 8 hcg. Ik had een heleee lichte streep op kruidvattest met hcg bloedwaarde van 300. Hoe kan dit, iemand enige idee? Het zou dan toch best een duidelijker streep moeten geven..