\ Dat zegt niet veel helaas. Ook indroogstreepjes kunnen blijven staan na druppelen met water. Ik zou echt van nega uitgaan en overmorgen opnieuw testen. Zal voor je duimen.
Hahaha, nee nog niet! De bedoeling is om zaterdag te testen, maar wie weet licht ik jullie vrijdag al in☺
Absoluut 😉 Ik weet heel goed hoe het is om flink teleurgesteld te worden qua hoop op een zwangerschap.. Dus ik heb een flink muurtje om me heen gebouwd, om me daarvoor te hoeden! Bedankt☺
Ik heb wederom een test gedaan, waarop een licht streepje te zien is en jawel(!) binnen de 5 minuten. Krijg hem alleen niet op de foto, maar zal als hij dadelijk wat feller gekleurd is op de foto zetten!
Via mijn telefoon is hij goed te zien (op het blote oog al helemaal), ben benieuwd of je het kan zien!
Miss kan je beter even wachten dat je over morgen een testje doet Hcg schommelt wel heel erg in het begin en daarbij dit is niet met ochtend urine dus nog even geduld.
Ik zie hier wel een streepje ja. Spannend joh. Hoeveel testen heb je gehaald hahahah morgen nog maar even eentje doen! Ik zorg nu dat ik altijd genoeg testen in huis heb haha vreselijk als je eerst nog weer naar de winkel moet enzo