Duizenden namen doorgespit, meerdere forums bezocht , maar niks waarvan ik denk ja dit is " de " naam ..... Frustrerend. Ik heb ook geen idee wat ik nu precies wil, kort en krachtig, romantisch een traditionele naam etc... Het maakt me gewoon onrustig dat we niks tegen komen. Ik weet wel dat ik niet van namen houd die met dj beginnen en niet van namen zoals dishantley-d'nairaly. Ook een echt Hollandse naam gaat niet passen zoals Iris, Kim etc. We krijgen een mix dochtertje ( Afrikaans ). Mochten jullie nog inspiratie hebben hoor ik het graag. Een paar namen die op ons lijstje stonden maar ik niet " de " naam vind zijn : Nayla, Siënna, Isra, Elaiza, Jolie, Cataleya.
Kayla Kyenna Delina Mylene Delayla Alesha Jaëla Shanna Amira Neva Yosra Yindi Chanou Ilène Indra Indira Varscha Aloïse Feliz Dahné Delia Denya Zaya Luèn Amelle Juliza Yinthe/Jinthe Nady Nadé Nivine Éla Nione Noraine Sunja Dalena Sune Saviënne Nyka/Nika Serra
Ons lijstje voor ons meisje (ook een mooi mixje) is: Hazel Dahlia Aspen Selah En ik denk dat we eruit zijn, sinds gisteravond! Nu nog de tweede naam
Juanity Vanity kylani Sierra Mckenzie Ivy Jaleesa Alessia Alyssa Aurora Ashanti Dalila Denisha Imani Lakeisha Shaniqua Larissa Bonita Amelle Caprice
Zahra vind ik erg mooi! Anders misschien: Annoa Leyla Niva Nadia Naïma Thirza Aylena Amani Isla Diantha Nika Ariana Silva Alexis
Naomi Fayah Isa Vind ik allemaal mooi voor een meisje met Afrikaanse roots. Zijn er misschien bog namen in de familie, bijvoorbeeld aan de Afrikaanse kant, waar je iets mee kunt?
Zie best veel leuke namen voorbij komen, maar nog niet het wauw gevoel. Amelle vind mijn partner niks , ik wel. Yasmin lijkt teveel op de naam van onze dochter. En van de rest vd namen zitten er helaas veel in onze kennissen en familie kring.
Onze kindjes zijn ook mixjes Elvi Luana en Lova Solenn. Verder misschien Zora, Leila, Leyla, Ziva, Yuna, Joya, Fiore, Eleni, Irse, Miray, Elena, Suri, Lina, Dena, Dunya, Faja