Hoi meiden Wij zijn in blijde verwachting van ons tweede kindje: een zoon!! Onze dochter heet Lente en nu hebben we drie jongens namen! Welke naam vinden jullie er het leukste bij? Liam Fedde Lucas
Ik zou geen 2 kinderen met dezelfde begin letter doen.. Fedde vind ik niks. Dus ik heb niet gestemd en zou doorzoeken.
Bedankt voor de reacties tot nu toe Onze dochter heet Lente Adriana dus ze heeft wel L.A. als voor letters onze zoon zal ook een tweede naam krijgen, dat L & L vinden wij dus niet storend
Fedde. liam vind ik totaal niet passen. Bovendien vind ik de zelfde voorletter wel storend. Ook al is er een 2e letter voor de post, het klinkt zo jut en jul.
Fedde staat hier ook op nummer 1, het enige waar ik mee zit is dat ik geneigd ben namen af te korten en bij er tegenaan loop dat ik dan denk aan: Fedje....
Super bedankt voor alle reacties, en mochten jullie nog andere suggesties hebben zijn ze welkom! ik dacht nog aan een natuur naam erbij maar dat vind ik niet leuk staan geen jongens namen tussen de natuur namen die wij leuk vinden, het mag een korte lieve maar ook stoere naam zijn. Tot nu toe vinden we fedde ook het leukste
Ik vind Lente en Fedde qua klank teveel op elkaar lijken en in dat opzicht dus het meest Jut en Jul. Ik heb op Lucas gestemd, hoewel ik Fedde an sich wel leuker vind. Wij kiezen ook bewust voor een andere voorletter bij ons tweede kindje, maar mocht DE naam voor ons toch met dezelfde letter beginnen, weet ik niet of ik zou switchen.. Het is dus maar net hoe jullie daar zelf in staan.
Mijn man en ik hebben nu deze, en ook deze volgorde: 1. Fedde (nog steeds) 2. Dion 3. Dinand 4. Ryan 5. Dean Welke zouden jullie kiezen?
Het is dus een jongetje! Wat leuk!! L&L vind ik totaal niet(!) storend, maar dat is mijn mening.. Lente en Liam waarom zou dat niet klinken? Fedde vind ik persoonlijk echt niet leuk. Dat heeft niks te maken met de combi Lente & Fedde, maar dat ik Fedde gewoon geen leuke naam vind. Net zoals Jurre.. Sorry! Lente & Mees? Dion vind ik ook leuk. L.iam voorkeur (zo heet mijn zoontje Roosie en ben nog steeds blij dat we er voor zijn gegaan ondanks dat hij in 2015 op nummer 1 stond. Zijn voorletters zijn ook L.A. Succes!