Bedankt voor jullie reacties! sommige dingen die jullie aangeven hadden we zelf nog niet eens bedacht haha.. we hebben ook nog een andere naam op ons lijstje staan en dat is Lieke. vind ik ook erg mooi bij Bram.. en jullie?
Vind Liz ook leuk! Wel idd met een Z.. Lize vind ik persoonlijk ook heel leuk, en hoor ik hier in mijn omgeving ook minder. Lieke vind ik ook leuk, past ook leuk bij Bram!
Ik vind Bram en Liz(z) juist leuk samen! Ik vind Liz ook een leuke naam! Lieke vind ik niets, suf en saai.
Onze oudste heeft dezelfde naam; ik vond Liz voor een van onze dochters ook erg leuk en kan volgens mij prima erbij. Hier vond mijn man het helaas geen leuke naam. Lieke vind ik niet zo, maar ik hou dan ook niet zo erg van namen die eindigen op -ke. Overigens vind ik dat het uitgangspunt moet zijn dat het op dat moment de mooiste naam is in jullie ogen en niet of het in het rijtje kinderen past . Ieder kind is straks toch in de eerste plaats een individu en niet eeuwig het jongere zusje van...
Dat ben ik helemaal met je eens, wij vonden de namen beide gewoon erg mooi. Blijft een moeilijke keuze, en dan blijkt het straks een jongetje te zijn haha...