Wat vinden jullie van een naam als Lisa Lotte. Is het storend dat de beginletter hetzelfde is en dat het samengevoegd erg lijkt op een gangbare naam, maar het dus net niet is? De tweede naam is wel echt een tweede naam, dus kindje heet dan gewoon Lisa. Het gaat me niet perse om of jullie deze namen leuk vinden, maar dus het dilemma van twee keer zelfde letter en samenvoeging tot een bijna bestaande naam. Bedankt alvast!
Hangt van de namen af denk ik. Ik vind Lisa Lotte niet zo lekker klinken maar misschien valt t met andere namen wel mee.
Mag ik anders iemand een pb sturen met de namen? Ik ben meer dan 37 weken en dan slaat natuurlijk ineens de namenstress toe. Wel handig als je van Hollandse namen houdt, zodat we misschien een beetje dezelfde smaak hebben. Namen als Leah, Isa, Jente, Fiene etc.
Ik vind het niet storend, omdat je in het dagelijks leven toch alleen maar de eerste naam gebruikt. Ik vind Lisa Lotte best een beetje een tongbreker bijvoorbeeld, maar daar heb je geen last van als enkel Lisa de roepnaam is.
Ik vind Lisa Lotte eigenlijk wel heel leuk klinken, absoluut niet storen. Bovendien gebruik je in de dagelijkse praktijk toch alleen de roepnaam. Zou mij er dus niet al te druk om maken!
Lisa Lotte vind ik niet zo lekker klinken maar ik denk dat het heel erg aan de namen ligt. Je mag me een pb sturen als je wilt.
Ik ga proberen me er niet druk om te maken man vindt het ook leuk dus zoooo erg kan het dan ook niet zijn. Maarja wij zijn er aan gewend....