hallo allemaal nou wat ik net heb meegemaakt moet ik echt even van me afschrijven! ik was onderweg naar mijn moeder op de fiets,en dan moet ik altijd een heuvel opfietsen en natuurlijk er ook weer af wat dan lekker snel gaat. ik ben van die heuvel aan het fietsen,ik hoef niet te trappen want het gaat snel genoeg jullie kennen het wel... ik wil wat remmen want er stond een vrachtwagen op de weg,valt me ketting van de fiets!ik heb geen handremmen,dus ik kon niks meer,niet remmen niet trappen helemaal niks! wat ben ik me rot geschrokken,ik kon net langs die vrachtwagen en liet me fiets maar uitrollen,tot ik een op een kruising kwam moest ik wel van me fiets stappen/springen. wat ben ik blij dat er geen onverwacht verkeer uit zijstraten kwam! ik ging echt met een rotgang die heuvel af,bah word er weer helemaal naar van als ik denk wat er kon gebeuren,ben echt verschrikkelijk geschrokken. gelukkig zit ik weer warmpjes thuis en is er niks gebeurt. en het was nota bene nog wel een nieuwe fiets,paar maandjes oud.