Gefeliciteerd!! Zo kan het dus ook gaan met dochterlief duurde het meer dan een jaar, en nu ook in de eerste ronde zwanger geworden.
Wauw! Duidelijk streepje al. Hoeveel dpo zit je? Wat fijn dat het nu in 1 ronde raak is. Fijn kerstcadeau.
Die is positief hoor!! Zo begonnen ze bij mij ook.. Eerst dacht ik geen tweede streep te zien.. en toen heel lichtjes en daarna was die super duidelijk !!! En nu inmiddels heb ik echt een knal test! Voorzichtig gefeliciteerd !
Ben trouwens 1 dag voor NOD. Laatste menstruatie begon 19-11. En meestal heb ik een cyclus van exact 28 dagen. Het was ronde 1 dus nog helemaal niet bezig geweest met wanneer mij ei was etc...
Wacht maar tot ie een half uur oud is. Dan is de streep nog duidelijker Ik denk trouwens dat je ergens rond 11 dpo zit en dus een kortere lf hebt dan de gemiddelde 14 dagen
Heel mooi! Je hoort het wel vaker dat er na moeizaam zwanger worden, stellen voor het tweede kindje meteen zwanger zijn. Ik stem voor een suffe oud en nieuw voor je!
Gefeliciteerd! Ziet er goed uit. En kruidvat testen kleuren later nog donkerder is mijn ervaring (mede ook door verhalen van anderen, laat ik nu niet helemaal met de eer gaan strijken )
Ga morgenochtend weer testen. Ik heb nl nog maar 1 testje en kon me inhouden vandaag. Vandaag niet ongesteld geworden.... zoooo spannend! Mijn vriend weet het nog niet.... zou toch het mooiste kerstkado ever zijn!!?
(Sorry moest naar cb met die kleine) Ik denk toch dat het vals alarm was dames. Vanmorgen weer getest en ergens in de verste verte was wel een streepje te zien maar hij had echt veel meer opgelopen moeten zijn 1 dag na NOD. Niet het geval dus nu maar wachten tot ik ongesteld word denk ik. Heeft mss wel iets gebroeid waardoor er even een streepje kwam. Ondanks dat ik het totaal niet had verwacht vind ik het toch wel jammer. Heb geen testjes meer in huis... anders had ik er zeker nog eentje gedaan. Want ergens voel ik me wel net zoals bij de eerste. Maargoed. Tijd zal het leren.
Aaah balen meis! Maar wie weet, zou als je niet ongesteld wordt morgen nog een testje wagen! Ik duim voor je