Wat vinden jullie

Discussie in 'De lounge' gestart door mutskuh, 10 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Ik zou het geen probleem vinden, maar de vraag is natuurlijk hoe die vrienden erin staan. Dus bespreek het, leg uit wat je behoeften zijn en wat je verwacht. Luister ook naar de eventuele tegenargumenten van de ander en kom tot een compromis.

mutskuh vindt dit leuk.
  2. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

3. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik vermoed dat ze bedoelt dan wat quality time dan juist kan waarderen, omdat ze dat dagelijks niet erg caak hebben..
    Ik kan het wel begrijpen dat je een avondje weg wil met alleen je gezin. Verhaardag of niet.. om het even.

Persoonlijk zou ik juist de gezelligheid van een grote groep leuk vinden en kijken of je een avondje quality time met zn tweeën kunt regelen, dus zonder kinderen.

mutskuh vindt dit leuk.
  4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik vind het geen raar idee daar je graag alleen met je gezin een avondje wil. Al was het gewoon zomaar. Dat je met anderen op vakantie bent wil net zeggen dat je elk moment samen door moet brengen. Zou daar juist helemaal kriebelig van worden. Dus gewoon lekker doen!

mutskuh vindt dit leuk.
  5. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik vind het niet gek.
    Gewoon even overleggen met je vrienden. Ik weet niet waar jullie heen gaan, maar misschien vinden zij het ook wel leuk om even gescheiden iets te doen.

Ik vind het overigens wel afhangen van de duur van je vakantie. Als je bijvoorbeeld maar een weekend gaat, zou ik het jammer vinden om dan weg te gaan.
    Maar als je een week weggaat, kan je prima een avondje samen op pad. Ik zou het sowieso niet eens aankunnen om 24/7 op elkaars lip te zitten ;)

mutskuh vindt dit leuk.
  6. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.395
    1.174
    113

Omdat ik mijn man maximaal maar 8 dagen op een hele maand zie. Dus onze tijd samen is al erg kostbaar. Nu wilden we wel een week met hun op vakantie en gaan veel dingen samen doen, zo gek is het dus niet als ik 1 avondje samen met mijn man wil zijn. Gelukkig heb ik het met hun besproken en die vonden het ook niet meer dan normaal ieder zn eigen ding te doen en dat we samen wilde zijn.

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    Samen op vaka tie wil toch niet zeggen dat je stamdaard bij elkaar op de lip moet zitten. Wel optijd aangeven want misschien hebben ze zelf plannen om met je te doen. Overdag wat leuks doen met je vrienden en savonds lekker samen uit eten.

mutskuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina