Daley en Bentley vind ik enorm tokkie. Bodhi vind ik een rare naam. Noah is niet mijn smaak omdat de uitspraak unisex is, maar van deze 4 is Noah absoluut de minst erge.
Ja Noah komt ook m'n neus uit eerlijk gezegd. Ik vind Bodhi erg leuk! Andere namen vind ik ook niet zo.
Ik heb ook Noah gekozen, ondanks dat ik hem in onze omgeving heel veel hoor (en dan ben ik er na een tijdje wel een beetje klaar mee). Maar Daley en Bentley vallen bij mij direct af ivm de tokkie-associatie. En Bodhi is op zich ook niet lelijk, maar die ken ik als hondennaam van 1 van de vaste logees uit de periode dat ik in een hondenpension werkte.
In tegenstelling tot de reacties hierboven vind ik wel alle namen leuk . Noah zou ik zelf niet kiezen omdat ik deze naam teveel hoor, heb zelf een voorkeur voor minder vaak voorkomende namen. Heb Daley gestemt, ken niemand met die naam vind de klank mooi . Alleen in het Engels klinkt het misschien teveel als daily (dagelijks)?
Bentley en Daley vind ik erg tokkie. Bodhi echt niet mooi, ik moet altijd aan Boeddha denken. Noah wel leuk!
Voor Bodhi gekozen; leuke klank. Noah wordt te populair, Daley klinkt als daily > dagelijks. Bentley leuke naam, maar rolt niet lekker over de tong. Andere ideetjes: Riley Jordi/Jordy Logan Owen Cody
Ik heb Noah gestemd. Hij komt wel vaak voor en normaal vind ik een naam dan snel saai maar Noah blijf ik toch wel leuk vinden. Bodhi vind ik wel aardig maar ik vind het een echte kindernaam. Ik zie er geen volwassen vent bij voor me. Daley en Bentley vind ik wat volks, beetje tiener-moedernamen.
Noah blijf ik prachtig vinden. Bodhi ook prima. Bij Daley end Bentley heb ik toch ook een bepaalde tienermoeder associatie.
Elke staff of bulldog die ik ken in Engeland heet Óf Daley óf Bentley. Bodhi vind ik persoonlijk geen naam, geen idee waar die lettercombinatie wegkomt. Noah is niet mijn smaak, maar van de vier de beste optie (denk ik)