Dit inderdaad. Een naam is stoffig door de generatie die hem draagt. Als jullie Joop een leuke naam vinden, wordt vanzelf hip! Misschien wordt je een trendsetter.
Ja kan me wel voorstellen dat deze naam terug komt. Valt in het rijtje Guus Willem Bram. Niet mijn smaak maar kan het wel waarderen
Ik vind m eigenlijk wel leuk, helemaal als het voor jullie zo'n sentimentele waarde heeft. Het is een naam van vroeger, maar waarom zou hij nu niet meer kunnen.
Ik vind het echt helemaal niks. Totaal niet mijn smaak, maar als jullie het een speciale naam vinden, dan gewoon doen. (Zou ook niet leuk zijn als alle kindjes hetzelfde heten)
Joop is niet mijn smaak maar ik vind het prima kunnen, waarom niet. Joep en Job zoals eerder aangedragen vind ik wel een stuk leuker.
Eigenlijk is dat best wel gek. Waarom is Joep of Job leuker? Bijna geen verschil. De naam Joep was een tijdje terug w.s ook heel stoffig volgens vele meningen?
En toch vind ik Joep en Job heel anders klinken dan Joop. Maar het is bij mij sowieso meer een smaak dingetje. Ik vind Joop gewoon geen mooie naam maar zou het absoluut niet raar vinden als iemand haar zoon Joop noemt.
stoffig, even een stofdoek er langs en over 2 jaar staat ie naast Hugo en jan in de top 20! Zo gaat dat met namen.
Juist leuk ! Ik kwam laatst babys johan en henry tegen . Dat vind ik dan weer helemaal niks. Joop vind ik best geinig eigenlijk !