Bedankt allemaal voor jullie inbreng!!! @K00 dewi vindt ik ook mooi maar lijkt ook veel op Dani. @Schuurpapier bij madee moet ik aan het meisje Maddie denken die verdwenen is. Sorry. @Anna1083 emme vind ik helemaal op emma lijken, romee is een optie, danae heel mooi maar lijkt erg veel op Dani. Wordt wat ingewikkeld.
Als ze een zus had die Emma heette, zou ik zeggen dat je het niet moet doen. Maar in dit geval vind ik het prima kunnen hoor. Leuke naam ook!
Aimee (uitspraak emmee) lijkt in mijn ogen helemaal niet op Emma. Als dit de naam voor jullie is, gewoon doen! Klinkt prachtig. Qua stijltje doet het me een beetje denken aan: Danée (of schrijfwijze Danae/Danaé), Madée en Novée. Kan ook zonder streepjes natuurlijk.
Als het om heel dichte vrienden gaat zou ik ook twijfelen. Maar met de “ “ vat ik op dat dit niet het geval is. Als het voor jullie de naam is, waarom niet. Gewoon doen. Andere opties Esmée of Rénee, Amy. De uitspraken doen me denken aan de naam die jullie in gedachten hadden.