Hoera, we verwachten volgend jaar zomer een brusje voor ons zoontje Julian! Ik ben natuurlijk al wat aan het nadenken over namen.. Lijstje tot nu toe: Meisje: Caro, Karlijn, Tessa Jongen: Thomas, Boas Graag jullie mening! Nieuwe inspiratie is ook welkom!
Tessa of Thomas Leuk! Julian & Benjamin Julian & Tobias Julian & Daniël Julian & Pepijn Julian & Rosalie Julian & Feline Julian & Fleur
Karlijn en Thomas gestemd. Anders misschien; Ruben Daniël Laurens Samuel Hessel Aaron Mathijs Boaz (met een z vind ik mooier dan met een s) Mila Laura Hannah Anne Nikki Bente Mirte Jula Fleur Jasmijn Charlie Isabel Fabiënne Daphne
Dank je! Benjamin stond bij Julian op ons lijstje en is ondertussen bezet in de familie. Daniel ook. Pepijn is niet echt onze smaak, Tobias leuk! Verder noteer ik Rosalie en Fleur even
Dankje! Ik noteer Mathijs, Fleur en Isabel overige namen zijn of niet zo onze smaak, of een aantal al bezet!
Zal er nog een paar bedenken. Julian & Lennart Julian & Brent Julian & Ruben Julian & Lucas Julian & Thijmen Julian & Milou Julian & Isabel Julian & Mirthe Julian & Nina Julian & Elise
Ja ik vindt Lou, Laure of Lauren ook Heel mooi idd, maar in mijn logica viel hij af omdat het teveel op mn man zn naam lijkt.. Of misschien ben ik te kritisch? Tot nu toe nog geen reacties gehad dat het niet kan!
Heb voor Cato en Boas gestemd. Karlijn vind ik zéér hard en snauwerig en Tessa net zo dus die vallen echt af voor mij. Thomas vind ik ronduit lelijk en ouderwets. Boas ook niet mijn smaak maar 'oké' genoeg. Al zou ik voor Boaz met een -z gaan! Boas staat stom. Bo. As. Nope dus. Uhhh zie in je poll Cato staan maar in je tekst Caro??? Edit: lees het al
Lou vind ik niks voor een meisje. Zo raar! Lauren vind ik ook niets. Doet me aan Laurens denken. Laure wél erg leuk! Net als de geopperde Tobias Verdere suggesties.. Julian en... Linde Merel Nova Esmée Dafne / Daphne Milou Madelief Suze Suzet (te) Amber Floris Pepijn Marten Wessel Quinten Ilja Hugo Viggo