Ik ga nog een poging doen: Rowan >> X Roan >> X Ivan >> X Owen >> X Sepp >> heel leuk, maar vriendin (die ik niet veel spreek) met zoontje Sepp. Staat stiekem wel op de lijst. Bodhi >> vreselijk Elon >> idem Casper>> het spookje Jelte >> goede vriendin met zoontje, vind m wel leuk Nolan >> X Novan >> X Koen >> X Mels >> X Mats >> vind ik leuk, man niet Sem >> zo heet de hond van mijn zusje Pepijn >> X Thijmen >> X Sijmen >> ook niet Rijk >>> haha, vind ik zo'n vreemde naam Rens >> ook niet Thijs >> vriendin net bevallen van Tijs Je poging wordt wel gewaardeerd haha!! Ik heb ook gewoon de 6 leukste namen al in gebruik. Dus meisje zou wel veeeel makkelijker zijn... maar jongentje zou ik na Finn toch ook wel heel bijzonder vinden!
Volgens mij was het bedoeld als een combinatie van philie (liefde) en vilein, dat paste bij de hoofdpersoon. Als ik het me goed herinner.
- Ezra - Ilai - Dean - Jens - Jack - Armin - Theije - Jip - Nathan - Jorn - Quint - Jent - Senn - Owen - Tijl - Stef - Niek - Torben - Ole - Thor - Rune - Jefta - Sandor - Kjell - Roemer - Jasja - Daan - Noah - Kobe - Jort - Jorg - Espen - Milo
Xam en Meez zouden los al niet mijn voorkeur hebben door de aparte spellingskeuze. Maar icm. de namen van grote broers& zus ook niet, want die hebben allen een normale spelling en deze spruit dan niet. Staat zo raar... Dex past op zich prima bij de overige namen, al moet ik een klein tikkeltje wennen dat deze dan een x (toch wel een bijzondere letter) in zijn naam heeft terwijl de rest niet zo'n bijzondere letter in de naam heeft. Olivier vind ik er echt heel mooi bij staan, maar ik weet niet of ik dat zelf zo gauw zou doen zo'n rechtstreekse vernoeming naar een overleden oudere broer. Ik zou er denk ik dan eerder Ollie van maken bijvoorbeeld. Toch iets meer 'eigen'. Daarnaast vind ik Ollie leuk verbinden met de namen van de anderen. Heeft net als J. en F. ook weer 2 dezelfde letters achter elkaar en daarnaast komt ook de i weer terug net als in de andere namen (behalve in J. dan) Zie dat je Julian ook op je lijst hebt (maar nog niet bovenaan). Misschien is Julius dan nog een idee? Of Fabian, Kylian of Caspian?
Begrijp ik! ♡ Ik zal nog eens een poging wagen.. maar het is laat dus ik kan niet meer zo heel goed nadenken Viggo Vigo Timo Benjamin Thibo Gideon Ferre Nicky Thomas Samuel Zion Robin Guus Luuk Nick