L.otte. Nu we de schrik van de zwangerschap een beetje te boven zijn wil ik alvast een beetje over namen gaan nadenken. Altijd leuk toch? Afijn, op hét lijstje bij onze dochter stonden de meisjesnamen: Julia, Emma en mirthe. Nu heb ik daar zelf nog Suze en Luxy opgezet. Suze staat erg hoog wat mij betreft. Voor een jongen hadden we toen Ben of Stef. Dat waren de enige die we toen wel oké vonden, gelukkig is ze een meid Iemand nog een paar leuke suggesties voor op onze lijstjes? Alvast bedankt!
Wil je de naam van dochter delen? Ik vind Luxy niet leuk en een compleet andere naam als de rest. De andere namen vind ik leuk, met name Mirthe en Suze. Thirza en Sophie vind ik ook nog leuk. en de jongensnamen zijn niet mijn smaak, anders zou ik voor Benjamin gaan ipv Ben. Maar namen die ik leuk vind heb ik aan mijn zoontjes gegeven ik wil ze wel per PB delen.
L.otte en Mila L.otte en Sanne L.otte en Sara L.otte en Marije L.otte en Elise L.otte en Mayke L.otte en Meike L.otte en Fiene L.otte en Hannah L.otte en Isa L.otte en Anne L.otte en Nora L.otte en Lucas L.otte en Robin L.otte en Renze L.otte en Jelte L.otte en Aaron L.otte en Quinten L.otte en Sam L.otte en Otis L.otte en Flynn L.otte en Reza L.otte en Robbe
Lotte en Stella Lotte en Veerle Lotte en Yara Lotte en Marit Lotte en Jalou Lotte en Myrte Lotte en Rosa Lotte en Ella Lotte en Babet Lotte en Vera Lotte en Isa Lotte en Steijn Lotte en Sjors Lotte en Brent Lotte en Boaz Lotte en Tygo Lotte en Duco Lotte en Tristan Lotte en Bjorn Lotte en Mels Lotte en Tobin Lotte en Raff Lotte en Axel Lotte en Vigo Lotte en Marijn Lotte en Mika Lotte en Roan Lotte en Kieran Lotte en Max Lotte en Ties Lotte en Jent Lotte en Mats Lotte en Jelt Lotte en Jorn Lotte en Joren Lotte en Jesse(Nederlands)
O dankjewel alvast! Hannah, Sanne, Veerle, Max en Aaron gaan erbij. Net als Niek, iemand stelde Nick voor maar dat is het net niet, dus toen kwam Niek in mij op. De rest is het net niet of al vergeven in directe omgeving.
Lotte en Freya Lotte en Jana Lotte en Amber Lotte en Dana Lotte en Romee Lotte en Aniek Lotte en Jente Lotte en Jinthe Lotte en Diede Lotte en Muriel Lotte en Maudi Lotte en Lily Lotte en Flora Lotte en Laurie Lotte en Milou Lotte en Esmee Lotte en Guido Lotte en Cas Lotte en Jelle Lotte en Misha Lotte en Joren Lotte en Chiel Lotte en Derek Lotte en Renzo Lotte en Timo Lotte en Just Lotte en Ties Lotte en Ralf Lotte en Seth Lotte en Stan Lotte en Sil Lotte en Tuur Lotte en Sebas Lotte en Merlijn Lotte en
Voor een jongen: Abel, Aron, Boris, David, Elias, Fedde, Hidde, Ivar, Jelmer, Jens, Jonas, Koen, Mats, Melle, Moos, Morris, Otis, Pepijn, Quinten, Ravi, Revi, Roan, Ruben, Sebas, Simon, Stian, Stijn, Thijs, Ties, Twan, Wessel Voor een meisje: Anna, Anouk, Bente, Bodil, Cato, Donna, Elise, Esmee, Eva, Femke, Fleur, Flore, Hannah, Iris, Isa, Jinte, Mare, Meike, Merel, Milou, Minte, Nienke, Ninte, Nora, Pippa, Romée, Sarah, Silke, Sofie, Tessa, Veerle, Vera, Ziva