We hebben op de 20 weken echo al gezien dat we een dochter krijgen En ze gaat als volgt heten; Arwen Dinthe Dinthe als vernoeming naar haar beide oma's. Wat is jullie (eerlijke) mening over deze naam?
Tuurlijk gaat het er om wat wij vinden! Al waren alle reacties hier onwijs negatief, zouden we nog bij deze naam blijven hoor Ik ben gewoon benieuwd wat 'de omgeving' ervan vindt.
Bij de naam Arwen dacht ik aan een jongen.. Kan niet echt een meisje bij deze naam plaatsen.. Dinthe vind ik een mooie naam ...
Ik dacht bij Arwen eigenlijk ook aan een jongetje , Dinthe vind ik wel een heel mooie! (het gaat er idd om wat jullie vinden! Onze zoon zijn 3e naam is Mignon, ook genoeg mensen die dat een meiden naam vinden)
Mooi. Lekker niet zo standaard. Bij Arwen dacht ik eerst ook wel aan een jongetje... Dinthe heb ik nog nooit eerder gehoord, maar ik ben echt verkocht!
Arwen heb ik uit de film van Lord of the Rings. Daar inzit een elf (vrouwelijk) die Arwen heet Dus vandaar dat ik het juist totaal niet bij een jongetje kan plaatsen.. grappig, hoe dat kan verschillen.
Hoe spreek je het uit dan? Gewoon zoals je het schrijft of op zijn engels (Erwen o.i.d.)? Dinthe is erg mooi!
Hoi, Dinthe is erg mooi, Arwen? Ik ken een jongen die heet Arwin, nee, te jongensachtig... Groetjes Jessica
Je spreekt het uit zoals het er staat, Arwen. Arwun zeg maar. Maar niet te veel nadruk op die U De laatste E in teken, zo moet ie.
Ik moet denken aan lord of the rings, aan dat meisje, die heet toch ook zo, of iets in die richting? mooie namen hoor! gewoon lekker zelf weten
ik vind arwen juist stoer voor een meisje en lekker apart en Dinthe vind ik een mooie naam. Mooie combinatie
Mijn achternichtje heet Arwen, dus ik zie het wel als een (aparte) meisjesnaam. Idd Lord of the rings.
ik vind Dinthe echt erg mooi en arwen, tja sorry, ik heb lord of the rings niet gezien, dus ook voor mij is het een jongensnaam
Ik ken een Arwen en dat is inderdaad een meisje, maar toen ik het eerst hoorde 'vraag maar aan Arwen', dacht ik dat ik op zoek moest naar een jongen. Maar het is inderdaad een meisjesnaam. Ik vind Dinthe ook leuk.